Geen idee of dat zo is. Denk eigenlijk dat hij gaat winnen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Jeff inziet dat het een verloren zaak is
Is elke keer een dingquote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
Jasper moet gaan spieken wie waar gestemd heeft. Elke stem wil Jeff weten
Nee Kim d een verloren zaakquote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is. Denk eigenlijk dat hij gaat winnen.
Of men wil dat zien.quote:
Ik vraag me ook af om hoe vaak en hoe veel het gaat. Vooralsnog is het vooral speculatie op het filmpje na.quote:
Het plakband was wegquote:Op woensdag 2 november 2022 08:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af om hoe vaak en hoe veel het gaat. Vooralsnog is het vooral speculatie op het filmpje na.
Jeff is totaal gestoord nu, Jasper moet op de eerste stip staan zodat hij kan kijken wat mensen stemmen. Kim aan de andere kant.
De mensen jn de loods heb ik het over. Die hadden het net er over dat ze dingen mee naar boven nemen.quote:
Ima, Esther en Jeff hadden allerdrie plakband gekregen voor de postersquote:Op woensdag 2 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het plakband was weg
Dat had Esther gejat volgens Rupie
En wie is er een poster aan het ophangen met plakband.. Rupie
Wendy zij owww dus jij hebt het plakband
Nee!quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ima, Esther en Jeff hadden allerdrie plakband gekregen voor de posters
daarom is rupi 2,5 kg aangekomenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ima en consorten stelen gewoon heel de zooi bij elkaar... lekker als dat aan het roer staat... dat moet je toch niet willen...
En Ima 3? Dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daarom is rupi 2,5 kg aangekomen
Ja klopt, dat doen ze ook... ze vreten de hele dag door... een ander wordt een gratenpakhuis en zij komen aan in gewicht... nou dat is niet van de wind hoor..quote:Op woensdag 2 november 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen jn de loods heb ik het over. Die hadden het net er over dat ze dingen mee naar boven nemen.
Oh ik geloof ook zeker dat er heel wat gesnoept wordt tijdens het koken.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat doen ze ook... ze vreten de hele dag door... een ander wordt een gratenpakhuis en zij komen aan in gewicht... nou dat is niet van de wind hoor..
Ja precies dat...😉quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze doen het zo subtiel dat je zelfs op de streams goed moet kijken. Omdat ze in de keuken werken kunnen ze bijvoorbeeld algemene middelen zoals boter en bloem gebruiken voor zichzelf. Maar dat is moeilijk aan te tonen. Heel soms zie je ze in de keuken iets extra's aan elkaar toeschuiven en sowieso namen ze als kookploeg heeeeel veel extra hapjes. Het bewijs is op zich helder. Rupi is aangekomen terwijl iedereen is afgevallen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.
Het wordt mee naar boven genomen..quote:Op woensdag 2 november 2022 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook zeker dat er heel wat gesnoept wordt tijdens het koken.
Heb je Rupie al zien sporten daar?quote:Op woensdag 2 november 2022 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |