Ja echt he. Hoorde het ook. Soms vraag ik mij af zijn dit volwassen mensen pppfffquote:Op woensdag 2 november 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had ook net gewisseld
Janet kroket gaat ook op Jeff. Dan houdt ze invloed in de keuken.
En ze ziet het charmeoffensief van Jeff niet? Ziende blindquote:Op woensdag 2 november 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had ook net gewisseld
Janet kroket gaat ook op Jeff. Dan houdt ze invloed in de keuken.
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ima en consorten stelen gewoon heel de zooi bij elkaar... lekker als dat aan het roer staat... dat moet je toch niet willen...
Heeft JW haar net afgeradenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Huh nu zie ik Esther en Babette gezellig buurten. Ik dacht dat Esther Babette aan zou gaan vallen
Jeff moet haar echt in bedwang houden. Er is nog kans dat ze iemand aanvliegt vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:38 schreef mootie het volgende:
Beetje raar hoor, je moet op Jeff stemmen, anders ben je fout.
KimD gaat weer iedereen haten die niet op haar tijger stemt.
Die stelen alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.
Nouja zegquote:
Zegt men...quote:Op woensdag 2 november 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die stelen alles wat los en vast zit![]()
Kim D gaat 1 deze dagen zichzelf eliminerenquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff moet haar echt in bedwang houden. Er is nog kans dat ze iemand aanvliegt vandaag.
Hij denkt heel wat te zijn.quote:
Ja dat gaat een keer fout. Afgelopen vrijdag was Isaac ook nog maar net op tijd.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D gaat 1 deze dagen zichzelf elimineren
Ben benieuwd wanneer Jeff inziet dat het een verloren zaak isquote:Op woensdag 2 november 2022 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gaat een keer fout. Afgelopen vrijdag was Isaac ook nog maar net op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |