Omdat hij Jeff is Moes.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk, waar liegt hij over dan?
Oh oké, ik lees wel steeds, hij liegt, hij liegt weer, maar nooit waaroverquote:
Sarcasme rules.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh oké, ik lees wel steeds, hij liegt, hij liegt weer, maar nooit waarover
Kantelpuntje nu.Goed gesprek wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan ook niet alles volgen, heb man, gezin en een baan.
Zou Kim op Jeff gaan?
Van 2 in de loods weet ik wel dat ze liegen en bedonderen en dat zijn Ruppie en Imadinininiquote:
Dat begint steeds meer mensen op te vallen.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar zou het nu niemand opvallen dat Ruppie bijna uit zijn blauwe broekje knapt en dus aangekomen is? Ook Ima is als enige in de loods aangekomen. Hoe dan? Dat moet toch te denken geven?
Maar wel op hem stemmen, dan weten ze toch hoe het zal gaan, als ze voor Imadinini kiezen? Die 2 komen zo nog 5 kilo aanquote:Op woensdag 2 november 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat begint steeds meer mensen op te vallen.
van Isaac?quote:Op woensdag 2 november 2022 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
Loze woorden over een strijdbijl.
Pas maar op voor een mes in je rug.
Zou ik zeggen.
Isaac vist in elke vijver.quote:
Vooralsnog komt hij overal mee weg.quote:Op woensdag 2 november 2022 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die valt eerdaags ook wel door de mand
Toch heb ik het idee dat Jeff en Jasper hem wel in de gaten houden en niet helemaal vertrouwenquote:Op woensdag 2 november 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooralsnog komt hij overal mee weg.
Hij zit in het team van Imi.En steunt Jeff?quote:Op woensdag 2 november 2022 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Jeff en Jasper hem wel in de gaten houden en niet helemaal vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |