De verwachtingen zijn hoogquote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Het gaat me toch een partij leuk worden met Jeff als manager!!
Sarcasme Mootie?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sarcasme Mootie?
Ik denk dat hij je gaat verbazen in goede zin.
Hij wordt ook gewoon een marionet van de Febo en dan wil ik het nog wel eens zien of hij hier maling aan gaat hebben of dat hij een schaap wordt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.
Hij spiegelt ze zo ontzettend veel moois voor. Heeft niks om het te onderbouwen. Maar goed, ze gaan er met boter en suiker in.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja omdat de febo hem beschermt voor de kijkcijfers.
Hetzelfde van mij🤗🤗quote:Op woensdag 2 november 2022 00:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bedankt voor de Sasha en Bern caps @:aggie46 🙏
Slaapwel.quote:
Stream 3?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jeetje wat moet je vaak refreshen met die V2, sorry
En zonder Marciano.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim K in gesprek met Jeffrey. Ik vind Kim K wel ok. (zonder wanda)
De dynamiek tussen Kim K en Marciano wordt door beiden bepaald.quote:
Dat stopt bij hoe iemand mag denken.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De dynamiek tussen Kim K en Marciano wordt door beiden bepaald.
Kim K is van beroep een bejaardenverzorgster (respect) dus een verzorgster pur sang, zie je ook naar haar vriendinnen toe qua wenkbrauwen kleuren vanavond.
Lekker genieten toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Wees eens duidelijk, waar liegt hij over dan?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:54 schreef mootie het volgende:
Nu liegt ie weer… beetje jammer allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |