Het mooiste is dat alles onder voorbehoud is bij hun.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?
Hij is gewoon de puppet van Rupi
Uiteindelijk schuiven ze toch alles richting hun eigen groepje. Niks groepsbelang.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooiste is dat alles onder voorbehoud is bij hun.
Dan is dat maar zo. Ik heb een broertje dood aan deugers. Punt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar dit kan homofobisch overkomen in sommige ogen.
In feite zou het dan wel goed zijn dat ze winnen.Dat gaat dan niet lang duren.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteindelijk schuiven ze toch alles richting hun eigen groepje. Niks groepsbelang.
Kan een manager afgezet worden? Lijkt me wel tof ..quote:Op woensdag 2 november 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite zou het dan wel goed zijn dat ze winnen.Dat gaat dan niet lang duren.
Kortzichtig en jammer maar goed, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Ik heb een broertje dood aan deugers. Punt.
Ik zie een leuk script voor me.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan een manager afgezet worden? Lijkt me wel tof ..
Jaaa scherp, febo zal vast meelezen.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie een leuk script voor me.
Was idd een inkoppertjequote:Op woensdag 2 november 2022 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac.. "En Judas moeten we nog vinden.."
En niemand maakt gebruik van deze voorzet om te scoren?
Duurt lang...quote:Op woensdag 2 november 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat de bewoners echt dus geen idee hebben van zijn gedrag
Lekker koeze.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, trusten!
Een Flory.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Waar komt dat vandaan, het noemen van iemand met 'een' ervoor?
Hoor het steeds meer daar.
Een Janet, een JW etc...
Ik hoorde dat vh eerst in utopiaquote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Waar komt dat vandaan, het noemen van iemand met 'een' ervoor?
Hoor het steeds meer daar.
Een Janet, een JW etc...
Dat weet ik niet meer, heb Utopia niet zo heel lang gevolgd eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vh eerst in utopia
ahhhquote:Op woensdag 2 november 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slipe en koeze is Fries voor slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |