Er mist een fles ranjaquote:Op woensdag 2 november 2022 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er mist een fles ranja
Ze zijn zelfs op zoek geweest
De afloop was wat onduidelijk
De verdenking is nog steeds Ima
Naja liever een paar uur te vroeg dan net te laatquote:Op woensdag 2 november 2022 00:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh jee je weet wel hoe het daar gaat hè
Hendrik is er ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat de uitslag echt pas om 12 uur komt.. anders mis ik het.. en geen filmpjes..
Hij komt er mee weg ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niks van Isaac. Nu zit ie weer tips te geven aan Ima. Wat doet die man toch..
quote:
Ik vind het meer zijn holmaatje.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
ima is net zo'n schoothondje van roepert... zit aan de voet
Moge duidelijk zijn. Het is allemaal niet zo heel moeilijk en spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het niet spannend wordt morgen. Jeffrey is een target voor de eliminatieproef en de febo wilt echt wel een Jeffrey in het programma houden dus de volgende manager is Jeffrey.
Dat mag je niet meer zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het meer zijn holmaatje.
Echt hèquote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ach mocht Ima winnen ben ik ook wel benieuwd hoe die twee het gaan doen
Ik noem geen namen maar dit kan homofobisch overkomen in sommige ogen.quote:
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?quote:Op woensdag 2 november 2022 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
hij zegt soms wel goeie dingen, maar de helft versta je niet en dat is balenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar heeft Ima leiderskwaliteiten laten zien?
Hij is gewoon de puppet van Rupi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |