abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206545499
Het zou me niet verbazen als sommige media outlets ook een beetje zitten te stoken puur zodat ze iets hebben om over te praten. Normaal gesproken zijn er natuurlijk dagen vol met speculatie vlak voordat de Nederlandse inzending aangekondigd wordt omdat er dingen beginnen te lekken. Dit jaar kwam de aankondiging echt als een verassing, dus de roddelpers kon er veel minder content uitpersen dan normaal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2022 @ 19:16:40 #177
163650 Greys
pi_206546947
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 15:06 schreef summer52 het volgende:
Het moet toch gewoon goed komen, toch? Door al die negatieve berichten begin ik nu ook te twijfelen en dat wil ik niet!
Het liedje is nog helemaal niet bekend en er is volgens mij nog nooit zoveel ophef geweest.
Elk jaar sta ik er positief in en denk altijd dat het wel goed komt maar nu heb ik dat niet meer. Zo jammer. -O-
Tuurlijk komt het goed! Ik wacht zelf gewoon nu maar tot het lied er is want iedereen mag uiteraard gewoon doemdenken en mensen aanstellerig of stom vinden enzo maar ik heb meer zin in (en behoefte aan) positief en geloof me dat komt wel na het lied (want unanieme commissie uit 400 liedjes dus een kutlied zal het absoluut niet zijn) en dan kunnen we lekker hopen en wapperen en jubelen en hyperen en doezepwa. :* w/ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206547929
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Tuurlijk komt het goed! Ik wacht zelf gewoon nu maar tot het lied er is want iedereen mag uiteraard gewoon doemdenken en mensen aanstellerig of stom vinden enzo maar ik heb meer zin in (en behoefte aan) positief en geloof me dat komt wel na het lied (want unanieme commissie uit 400 liedjes dus een kutlied zal het absoluut niet zijn) en dan kunnen we lekker hopen en wapperen en jubelen en hyperen en doezepwa. :* w/ *O*
Om mijzelf op te peppen want ik had echt even helemaal geen zin meer in het ESF, heb ik op youTube hier naar zitten kijken. Nou dat helpt hoor, natuurlijk ook jullie positieve berichten! O+ Dus kom maar op met het liedje! *O*

pi_206550672
We kennen van beide artiesten alleen nog maar muziek die ze als individuele artiesten zingen. Volgens Duncan zit de magie juist in de samenklank van hun stemmen. Een kwestie van 1+1=3 dus.

Daar hou ik me voorlopig aan vast. Want dat fenomeen ben ik wel vaker in muziek tegengekomen. Twee jonge artiesten die allebei muzikaal zijn en op hun eigen manier aan de weg timmeren. Plus een artiest die inmiddels muzikaal al verder denkt dan het nummer waarmee hij het ESF ooit gewonnen heeft. En zijn partner die ook al flink wat sporen in de muziekwereld heeft verdiend.

Dan een selectiecommissie die unaniem voor het nummer heeft gekozen. En wat je ook van die commissieleden kunt vinden, ze willen allemaal dat Nederland op dit festival zo hoog mogelijk eindigt. Want er is hoe dan ook een hoop geld en prestige mee gemoeid. Dat verspil je niet aan iets dat middelmatig is.

Dit allemaal bij elkaar opgeteld heb ik meer reden om positief nieuwsgierig te zijn naar het gekozen nummer, dan om nu al te denken dat het wel weer op een teleurstelling uit zal lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 03-11-2022 22:32:41 ]
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 23:06:33 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206551083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
400, is dat vrij gemiddeld of wel veel?
Toevallig lees ik net dat ze in Portugal 667 inzendingen dit hebben ontvangen dit jaar. Die moeten ze eerst gaan luisteren en de 20 beste selecteren voor hun nationale finale shows. Denk dat veel landen best veel werk hier aan hebben. Al kan ik mij voorstellen dat maar 10% van de nummers echt een serieuze poging is en er ook veel amateurs tussen zitten die iets heel matig opsturen.
pi_206551176
Ohja in Zweden krijgen ze er altijd rond de 2500 :P
  vrijdag 4 november 2022 @ 08:27:07 #182
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206552367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:05 schreef Mlita het volgende:
Mediacourant is echt de meest erge vorm van trash btw
Wil jij met iets meer respect spreken over het onvolprezen imperium van het fenomeen Bob Willer? Dank.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206552687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:27 schreef Aadrianus het volgende:
We kennen van beide artiesten alleen nog maar muziek die ze als individuele artiesten zingen. Volgens Duncan zit de magie juist in de samenklank van hun stemmen. Een kwestie van 1+1=3 dus.

Daar hou ik me voorlopig aan vast. Want dat fenomeen ben ik wel vaker in muziek tegengekomen. Twee jonge artiesten die allebei muzikaal zijn en op hun eigen manier aan de weg timmeren. Plus een artiest die inmiddels muzikaal al verder denkt dan het nummer waarmee hij het ESF ooit gewonnen heeft. En zijn partner die ook al flink wat sporen in de muziekwereld heeft verdiend.

Dan een selectiecommissie die unaniem voor het nummer heeft gekozen. En wat je ook van die commissieleden kunt vinden, ze willen allemaal dat Nederland op dit festival zo hoog mogelijk eindigt. Want er is hoe dan ook een hoop geld en prestige mee gemoeid. Dat verspil je niet aan iets dat middelmatig is.

Dit allemaal bij elkaar opgeteld heb ik meer reden om positief nieuwsgierig te zijn naar het gekozen nummer, dan om nu al te denken dat het wel weer op een teleurstelling uit zal lopen.
Het zal ook vast wel een aardig nummer zijn, daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Maar ik denk dat velen hier (mezelf incluis) op een iets spannender artiest hadden gehoopt. Eentje waarvan je denkt: wow, dit kan wel eens wat worden.

Dat nummer Blue Jeans is geschreven en geproduceerd door hetzelfde team, minus Mia Nicolai. Nou, dat vind ik dus al helemaal niet bijzonder. Geen slecht nummer op zich, maar niet iets wat je nog een keer wilt horen.
pi_206552985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het zal ook vast wel een aardig nummer zijn, daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Maar ik denk dat velen hier (mezelf incluis) op een iets spannender artiest hadden gehoopt. Eentje waarvan je denkt: wow, dit kan wel eens wat worden.

Dat nummer Blue Jeans is geschreven en geproduceerd door hetzelfde team, minus Mia Nicolai. Nou, dat vind ik dus al helemaal niet bijzonder. Geen slecht nummer op zich, maar niet iets wat je nog een keer wilt horen.
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik draai het regelmatig. 😊
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 09:58:48 #185
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206553059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het zal ook vast wel een aardig nummer zijn, daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Maar ik denk dat velen hier (mezelf incluis) op een iets spannender artiest hadden gehoopt. Eentje waarvan je denkt: wow, dit kan wel eens wat worden.

Dat nummer Blue Jeans is geschreven en geproduceerd door hetzelfde team, minus Mia Nicolai. Nou, dat vind ik dus al helemaal niet bijzonder. Geen slecht nummer op zich, maar niet iets wat je nog een keer wilt horen.
Ik vind het ook wel een prima nummer, maar voor een songfestival zou dit niet zoveel doen vermoed ik ook. Ben wel echt benieuwd naar vermoedelijk Chasing Highs of dat ook dezelfde sound/vibe zou hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 november 2022 @ 12:04:21 #186
163650 Greys
pi_206554531
Ik denk niet dat een Hila over zo'n Blue Jeans zou hebben gezegd dat de unanieme commissie er door werd weggeblazen. Dan zou ik nog even verder hebben gezocht. Dus ik heb meer vertrouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 november 2022 @ 12:46:34 #187
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206554928
De gunfactor zit momenteel rond het vriespunt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206554953
Het is misschien tijd dat Mia haar Instagram en Facebook wat gaat opschonen? Want met dit soort filmpjes krijg je straks zeker vragen.
Oh ja die seniele Johan gewoon negeren!
pi_206555058
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat een Hila over zo'n Blue Jeans zou hebben gezegd dat de unanieme commissie er door werd weggeblazen. Dan zou ik nog even verder hebben gezocht. Dus ik heb meer vertrouwen.
Zeiden ze over De Diepte ook niet dat ze waren weggeblazen? Volgens mij hoopten wij daardoor dat het Dans Mij Naar Huis was geworden. Nu is De Diepte zonder twijfel één van onze betere inzendingen, maar weggeblazen worden is een wat merkwaardige omschrijving erbij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 november 2022 @ 12:59:44 #190
163650 Greys
pi_206555061
Ik vind het nogal sneu, overdreven en onnodig, die stukkies over 'sterallures' terwijl die jongen gewoon nog netjes en vriendelijk antwoord geeft ook. Alsof iedereen alles maar moet laten vallen en afspraken af moet zeggen voor de Machtige Microfoon van Boulevard of wie dan ook. :')

En wat ik me afvroeg, staan er op bv zo'n juicechannel uberhaupt weleens pósitieve dingen over mensen? Of is het gewoon sowieso een grote doorlopende valse haatbaggerbende?

Die mensen zijn al afgezeken voordat ze ook nog maar iets echt fout hebben gegaan of er een lied bekend is. Welkom in Nederland. Als ik artiest was zou ik voortaan nog wel drie keer nadenken voor ik mee wilde doen aan het ESF, want het geklaag en gejaag lijkt wel elk jaar vervelender te worden.
En dan moeten 'we' in NL ook niet janken als er over een jaar of drie enkel nog een paar flutliedjes worden ingezonden omdat niemand meer durft of wil he. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 13:00:43 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206555068
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:49 schreef summer52 het volgende:
Het is misschien tijd dat Mia haar Instagram en Facebook wat gaat opschonen? Want met dit soort filmpjes krijg je straks zeker vragen.
Oh ja die seniele Johan gewoon negeren!
Dit is ook weer typisch kroegpraat van een aantal oude gasten. Op twitter zie je ook mensen plaatsen dat het elk jaar een grotere kermis wordt, maar vroeger was het wel goed want toen had je Ronnie Tober en Willeke Alberti. Die hebben de laatste jaren duidelijk niet gekeken, na 2010 is de focus veel meer op de muziek komen te liggen. En net of een Rene of Johan andere muziek wat nu in een top 40 staat wel zou waarderen.

Volgens mij had Mia dat soort filmpjes verwijderd al op de dag van het bekend maken, maar dan was het al te laat natuurlijk. Dingen die je nu op het internet zegt zijn over 5 jaar nog te vinden, ook als je dingen verwijderd.
pi_206555090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:49 schreef summer52 het volgende:
Het is misschien tijd dat Mia haar Instagram en Facebook wat gaat opschonen? Want met dit soort filmpjes krijg je straks zeker vragen.
Tenzij er nog meer lijken uit de kast dreigen te vallen, is die schade nu wel aangericht en helpt dat niet meer.

Nederland gaat daar verder ook geen punt meer of minder door scoren, maar als kijker is het wel leuker als de deelnemer van je eigen land een wat hogere gunfactor heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 november 2022 @ 13:03:17 #193
163650 Greys
pi_206555095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zeiden ze over De Diepte ook niet dat ze waren weggeblazen? Volgens mij hoopten wij daardoor dat het Dans Mij Naar Huis was geworden. Nu is De Diepte zonder twijfel één van onze betere inzendingen, maar weggeblazen worden is een wat merkwaardige omschrijving erbij.
Dat weet ik niet meer wie toen wat zei, maar van Hila heb ik (gezien haar voorkeuren op het ESF) wel iets andere verwachtingen. Als dus óók de nieuwe toevoegingen aan de commissie zoals Hila unaniem waren durf ik er nog wel een goed gevoel over te hebben. En ik zal eerlijk zeggen als het me straks tegenvalt, maar ik ga liever van het positieve uit. Klagen kan altijd nog straks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206555158
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:03 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat weet ik niet meer wie toen wat zei, maar van Hila heb ik (gezien haar voorkeuren op het ESF) wel iets andere verwachtingen. Als dus óók de nieuwe toevoegingen aan de commissie zoals Hila unaniem waren durf ik er nog wel een goed gevoel over te hebben. En ik zal eerlijk zeggen als het me straks tegenvalt, maar ik ga liever van het positieve uit. Klagen kan altijd nog straks.
Nee, maar zonder automatisch van het negatieve uit te gaan, denk ik ook wel dat de jury onderling heeft afgesproken die unanimiteit uit te spreken. Anders krijg je zoals in 2017 dat Jan OG3NE helemaal geweldig vond, terwijl het een publiek geheim was dat Daniël en Cornald het maar een flutlied vonden. Dat zou tegenwoordig ook veel breder worden opgepakt door de media destijds waarschijnlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 13:09:29 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206555162
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nogal sneu, overdreven en onnodig, die stukkies over 'sterallures' terwijl die jongen gewoon nog netjes en vriendelijk antwoord geeft ook. Alsof iedereen alles maar moet laten vallen en afspraken af moet zeggen voor de Machtige Microfoon van Boulevard of wie dan ook. :')

En wat ik me afvroeg, staan er op bv zo'n juicechannel uberhaupt weleens pósitieve dingen over mensen? Of is het gewoon sowieso een grote doorlopende valse haatbaggerbende?

Die mensen zijn al afgezeken voordat ze ook nog maar iets echt fout hebben gegaan of er een lied bekend is. Welkom in Nederland. Als ik artiest was zou ik voortaan nog wel drie keer nadenken voor ik mee wilde doen aan het ESF, want het geklaag en gejaag lijkt wel elk jaar vervelender te worden.
En dan moeten 'we' in NL ook niet janken als er over een jaar of drie enkel nog een paar flutliedjes worden ingezonden omdat niemand meer durft of wil he. ^O^
Ik vraag mij af of dit ook iets Nederlands is. Vooral online helemaal los gaan op bepaalde mensen, lekker zeiken en afkraken. "De rest is stom, de muziek die ik luister is enkel goed! "" , "Mensen die naar die ene sport kijken die ik stom vind zijn ook allemaal stom! "Schijnbaar in bepaalde kringen is het enkel leuk en stoer om te zeggen hoe kut het songfestival is en hoe kut die artiesten wel niet zijn. Zou maar eens nuance in zitten dat iemand leuk eruit ziet of een mooie stem heeft. De meeste juice kanalen zijn wel weer op zoek naar een relletje en ja dat is vaak zoeken naar iets waar mensen over zouden kunnen vallen. We kunnen ze negeren, maar vergeet niet dat ze wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie in Nederland (zeker een Yvonne).
pi_206555232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dit ook iets Nederlands is. Vooral online helemaal los gaan op bepaalde mensen, lekker zeiken en afkraken. "De rest is stom, de muziek die ik luister is enkel goed! "" , "Mensen die naar die ene sport kijken die ik stom vind zijn ook allemaal stom! "Schijnbaar in bepaalde kringen is het enkel leuk en stoer om te zeggen hoe kut het songfestival is en hoe kut die artiesten wel niet zijn. Zou maar eens nuance in zitten dat iemand leuk eruit ziet of een mooie stem heeft. De meeste juice kanalen zijn wel weer op zoek naar een relletje en ja dat is vaak zoeken naar iets waar mensen over zouden kunnen vallen. We kunnen ze negeren, maar vergeet niet dat ze wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie in Nederland (zeker een Yvonne).
Nee, is niet typisch Nederlands. Het is typisch internet. :)
Pak een willekeurig bekend persoon in Italië of Engeland en je schrikt je rot wat er aan afzeiken gedaan wordt.
Lang leve internet waar mensen gratis hun mening geven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206555293
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dit ook iets Nederlands is. Vooral online helemaal los gaan op bepaalde mensen, lekker zeiken en afkraken. "De rest is stom, de muziek die ik luister is enkel goed! "" , "Mensen die naar die ene sport kijken die ik stom vind zijn ook allemaal stom! "Schijnbaar in bepaalde kringen is het enkel leuk en stoer om te zeggen hoe kut het songfestival is en hoe kut die artiesten wel niet zijn. Zou maar eens nuance in zitten dat iemand leuk eruit ziet of een mooie stem heeft. De meeste juice kanalen zijn wel weer op zoek naar een relletje en ja dat is vaak zoeken naar iets waar mensen over zouden kunnen vallen. We kunnen ze negeren, maar vergeet niet dat ze wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie in Nederland (zeker een Yvonne).
Als ik puur Nederland en België vergelijk is het wel meer zo dat in België op de bal wordt gespeeld en in Nederland op de man. Hier is de kritiek vooral dat het allemaal polletiek is en een Oost-Europees feestje, waar de winnaar van tevoren al bepaald is (merk op dat dit bij kermiskoersen nooit het geval is). Maar mensen die het ESF stom vinden zijn er doorgaans wel van op de hoogte dat er een knop op de TV zit en storen zich verder niet aan andere mensen die er wel lol aan beleven.

In Nederland vinden mensen niet alleen het ESF stom, maar ook automatisch de mensen die ernaar kijken en zouden ze zelfs oprecht blij zijn als Nederland het niet meer zou uitzenden. Dat merk je overigens bij elk groot evenement of anderszins populair fenomeen. En bij iets als een WK Voetbal kan je nog wel zeggen dat de media daar overdreven en lastig te ontwijken aandacht aan geven, maar bij dingen die op 1 TV-zender worden uitgezonden als het ESF, moet dat toch niet zo’n probleem zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 november 2022 @ 13:22:24 #198
163650 Greys
pi_206555297
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nee, maar zonder automatisch van het negatieve uit te gaan, denk ik ook wel dat de jury onderling heeft afgesproken die unanimiteit uit te spreken. Anders krijg je zoals in 2017 dat Jan OG3NE helemaal geweldig vond, terwijl het een publiek geheim was dat Daniël en Cornald het maar een flutlied vonden. Dat zou tegenwoordig ook veel breder worden opgepakt door de media destijds waarschijnlijk.
Ja dat kan ook. (Ik moest er erg om lachen destijds dat het Cornald niet echt lukte om te jubelen over de inzending van Og3ne, maar dat was omdat ik er net zo over dacht haha.)

Hila vindt deze in elk geval heel tof. Dus daar klamp ik me gewoon even lekker aan vast.
En Duncan is volgens mij best een onzeker iemand en een perfectionist en als hij zegt 'we gaan gewoon de winst weer pakken' vind ik het prettig om te denken GODVERDOMME JONGENS HET ZAL JE TOCH GEBEUREN DAN KRIJGEN WE ALSNOG ONS SONGFESTIVAL MÉT EUROVISION VILLAGE ETC ipv 'mehhhh zal wel niks worden en tegenvallen'.

Want er is nog niet echt een reden om te denken dat het tegenvalt. Volgens mij. Duncan heeft één keer iets gedaan met het Songfestival en won. Het is niet dat ie daarna al drie andere mislukte pogingen heeft gedaan en nu deze.
Als deze gaat tegenvallen (als!) dan zou ik het jaar daarna denken 'Hm, doe maar niet meer met Duncan voorlopig'. Maar nu toch nog niet. :D Ilse had zelf ook aan het ESF meegedaan en droeg daarna iemand voor en begeleidde diegene en dat was allemaal prima, maar als Duncan het is dan is het stom. Ik snap het gewoon niet zo goed.

Het enige dat ik wél echt heus snap is dat mensen denken 'kak, ik had zo graag een Nederlandse Shum ofzo gewild, een rammer, en dat zal dit wel niet worden'. Nee dat denk ik ook niet. En dat had ik ook wel gewild. Maar kennelijk worden goede rammers niet ingezonden en niet 'de commissie kiest verkeerd', want anders was er de afgelopen jaren écht wel eentje alsnog uitgebracht daarna. Misschien komt het ooit nog dat er zoiets wordt ongezonden. Zin in! En tot die tijd doen we het maar met wat de commissie kiest, want dat is sowieso honderd keer beter dan wat het Nederlands stemmend publiek zou kiezen. Dat weten we in elk geval zeker gezien de resultaten na de nationale Songfestivals. :+ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 november 2022 @ 13:28:27 #199
163650 Greys
pi_206555353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, is niet typisch Nederlands. Het is typisch internet. :)
Pak een willekeurig bekend persoon in Italië of Engeland en je schrikt je rot wat er aan afzeiken gedaan wordt.
Lang leve internet waar mensen gratis hun mening geven.
Dat is zeker waar. Maar qua Songfestival zijn 'we' in NL wel echt kampioen zeiken hoor, voor mijn gevoel. Je moet ze de kost geven die ook nog steeds roepen dat het een Oostblokfeestje is. :') _O-

Denk dat ze in NL voortaan beter gewoon artiest en lied tegelijk bekend kunnen maken, dat scheelt weer maanden aan wachten waarin iedereen en boulevard en coldeweijer en z'n moeder gaat speuren naar dingetjes om over te janken en zeuren. Gewoon meteen *kets* hier hebbie het lied en ga daar maar iets over zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 november 2022 @ 13:31:57 #200
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206555384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 13:28 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat is zeker waar. Maar qua Songfestival zijn 'we' in NL wel echt kampioen zeiken hoor, voor mijn gevoel. Je moet ze de kost geven die ook nog steeds roepen dat het een Oostblokfeestje is. :') _O-

Denk dat ze in NL voortaan beter gewoon artiest en lied tegelijk bekend kunnen maken, dat scheelt weer maanden aan wachten waarin iedereen en boulevard en coldeweijer en z'n moeder gaat speuren naar dingetjes om over te janken en zeuren. Gewoon meteen *kets* hier hebbie het lied en ga daar maar iets over zeggen.
Dat zou wel fijn zijn ja. Ze geven nu zelf aan dat het lied nog niet af is. Maar hoe weet je dan al dat het fabeltastisch gaat worden? Ik heb ook wel eens plannen en dat ik denk dat het super wordt, maar dan valt het uiteindelijke resultaat toch een beetje tegen :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')