Een afwisselende werkomgeving, wervingszinnetje (zolang het min of meer vrijwillig is).quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wel goed van dat personeel dat het wil bijspringen.
Anders zou ik zoveel mogelijk mensen gratis laten rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Een afwisselende werkomgeving, wervingszinnetje (zolang het min of meer vrijwillig is).
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiële infrastructuur.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Te weinig glamour in de trein voor Sjaasia. In plaats van personeelsproblemen oplossen wil ze luxere rijtuigen.
Dat was volgens mij vooruitlopend op...quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiële infrastructuur.
Dat afsplitsen van prorail was ook geen succes.
Daarvoor moet je nog wat jaartjes volhouden.quote:
Privé pensioen? (Banksparen)quote:
Ook niet.quote:
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiële infrastructuur.
Dat afsplitsen van prorail was ook geen succes.
We hebben Arriva dacht ik... voor het boemel werk... Laar de intercity dan aan de NS. (Als je het zou willen.)quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.
Gemeenschapsdiensten aan de markt overlaten is nooit goedkoper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef NoCigar het volgende:
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |