In zo een land als Israël klopt dat aardig. Context.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:39 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hitler riep de noodtoestand uit nadat ie al democratisch verkozen was. Bibi zou destijd absoluut hetzelfde gedaan kunnen hebben kijkend naar zijn track record waarbij glashard liegen en corruptie helemaal prima is, zolang ie er mee wegkomt. Probleem is echter dat ie er tegenwoordig niet meer zomaar mee weg zou komen.
Wat geschiedenis betreft moeten we bepaalde gebeurtenissen inderdaad bezien in hun tijdsgewricht maar Likud is ook tegenwoordig gewoon ronduit walgelijk. Gidi Markuszower, woordvoerder voor Likud Nederland is letterlijk vuurwapengevaarlijk en heeft zelfs staatsgeheimen doorgegeven aan de Mossad. Deze meneer zit momenteel gewoon namens de PVV in het Nederlandse parlement. Kun je je de schuimbekken voorstellen als dergelijke feiten over Arib naar buiten zouden komen?
Overigens keur ik die terroristische aanslagen van diverse zionistische terreurgroeperingen geenszins goed net zoals ik terroristische groeperingen als Hamas of de IRA veroordeel maar men moet dan wel consequent zijn. Herinner me nog dat Bibi’s zoon zei dat niet alle moslims terrorist zijn maar alle terroristen wel moslim. Pijnlijk om die onwetendheid te lezen.
Care to elaborate?quote:Op donderdag 3 november 2022 06:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
In zo een land als Israël klopt dat aardig. Context.
Ja, teveel aanslagen vanuit haat naar eenieders geloof, maar die aanslagen komen het meest van de underdog.quote:
In andere topics verdedig jij de megalomane haatdwerg Poetin, een fascist, en hier noem je Israël fascistischquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Bron
Jammer dat het zionistische ideaal is uitgemond in het hedendaagse koloniale fascistische Israël waar weinig is overgebleven van de oorspronkelijke doelstellingen. Jammer ook dat Westerse regeringen deze schurkenstaat blijven steunen. Jammer dat bepaalde feiten betreffende dit onderwerp niet algemeen bekend zijn zoals:
Het bombardement op het Koning David-hotel dat werd uitgevoerd door de zionistische terroristische beweging Irgun met niemand minder als leider dan Menachem Begin.. later verkozen tot president van Israël!
Is toch te gek voor woorden? Hoe zou de wereld reageren als Bin Laden president van Pakistan werd?
Maar het wordt nog mooier: deze man is de oprichter van Likud, de partij van Netanyahu.
Israël bekent kleur.
Verdedig ik Putin of bied ik tegenwicht tegen de heiligverklaring van Zelensky, Oekraïne en Oekraïners?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:22 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
In andere topics verdedig jij de megalomane haatdwerg Poetin, een fascist, en hier noem je Israël fascistisch. En je beweert ook nog dat je Joods bent. Kap met trollen.
Die zogenaamde heiligverklaring van Zelensky, Oekraïne en de Oekraïners bestaat helemaal niet. Is er medeleven en bewondering? Ja zeker, maar dat is ook logisch gezien de situatie waarin ze zitten en de strijdlust en heldhaftigheid die ze laten zien. Er is in deze situatie een overduidelijke aanvaller en verdediger, een bad guy en good guy, waardoor je veel support en positiviteit rondom Oekraïne ziet en veel afschuw en negativiteit rondom Rusland ziet. Maar verder wordt helemaal niemand als heilig of feilloos gezien... dat is valse, niet bestaande framing.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:25 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Verdedig ik Putin of bied ik tegenwicht tegen de heiligverklaring van Zelensky, Oekraïne en Oekraïners?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |