abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 12:57:37 #126
236264 crew  capricia
pi_206532029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:51 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Alsof de Duitse politie daar niet strak op zit, mocht dit het vermoeden zijn.
Kan zomaar zijn dat de vogel al gevlogen is.
Meisje is nu al 20+ uur vermist.
En de eerste uren was ze natuurlijk nog niet als vermist opgegeven.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 november 2022 @ 12:58:08 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206532035
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Sja, de vraag voor mij is of hij terecht of onterecht zijn kind niet meer mocht zien of dat moeder door wraakgevoelens heeft gehandeld.

Kijk, als hij een tiran met losse handen is snap ik het en dan is het inderdaad onbegrijpelijk om met een tiran een kind te maken. Of hij Turks is doet er dan niet toe.
Er zijn een aantal complicaties: ten eerste moet je als vader (ouder) ontzettend je best doen om het recht te verspelen op omgang met de kinderen. Zelfs als je extreem gewelddadig bent jegens je (ex)partner wordt de omgang met de kinderen vaak nog apart bekeken.

Daarnaast is het extreem makkelijk om als ouder met de hoofdzorg (meestal de moeder) de omgang te frustreren door gewoon de kinderen weg te houden bij de andere ouder. Je bent jaren verder (en de kinderen onthecht) als je dat recht wilt trekken via de juridische kanalen.

Als laatste is co-ouderschap meestal het uitgangspunt, maar is er een hoog percentage aan met name vaders waarbij dat "niet kan" en die aan de andere kant verhaaltjes rondstrooien over hun nare ex terwijl ze gewoon gelijkwaardige omgang hadden kunnen hebben.

Het gevolg is wat je in dit topic ziet: stereotype verhaaltjes over moslims, losse handjes en borderlinermoeders.
  Redactie Frontpage woensdag 2 november 2022 @ 12:58:36 #128
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206532040
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:54 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Een huilende en liegende borderliner die de bo manipuleert met zaken als 'seksueel misbruik, psychische/fysieke mishandeling de boel sneller en efficienter dan je denkt. Maar goed, je moet het maar eens van dichtbij meemaken zoals ik vaker heb zien gebeuren want als je als moeder de controle verliest over je emoties ben je vaak zielig en als een man dat doet krijg je alle schijn tegen je terwijl mannen en vrouwen op verschillende manieren hun frustatie uitten. En dan hebben we het nog niet eens over alimentatie. Tig voorbeelden van.

Maar nogmaals we kunnen hier lang over doorgaan..
Dat zegt denk ik meer over jouw (vrienden)kring dan over die vrouwen. Ik ken alleen maar voorbeelden waar het wel kan, dat co-ouderschap.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206532045
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Amber Alert bereikt in principe alleen Nederland toch. Als je ook maar een half uur over de grens zit in Duitsland weet niemand daar van dat Amber Alert af. En dat meisje is zeer waarschijnlijk in het buitenland te vinden
Ja, alleen kan het je ook al helpen om bv informatie te krijgen over het moment van vermissing. Als dat een auto merk, kleur, nummerbord etc uit komt ben je ineens 3 stappen verder ;)
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 2 november 2022 @ 12:59:22 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206532049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:50 schreef JeMoeder het volgende:
Je hebt dat recht niet zomaar. Je deelt de ouderlijke macht (ga ik voor het gemak even vanuit) en dan moet je dus samen beslissingen nemen. Dat is het gevolg van samen kinderen hebben maar niet samen willen of kunnen leven.
"Die vader neemt gewoon zijn recht." is een way of saying. Vinden dus dat je ergens recht op hebt en dat recht nemen ook al is de hele wereld het er niet mee eens. Entitled heet dat en dat is een trekje wat elke narcist heeft.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_206532054
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Als ik de OP lees is ze vrij snel als vermist opgegeven.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206532055
quote:

[..]
Een huilende en liegende borderliner die de bo manipuleert met zaken als 'seksueel misbruik, psychische/fysieke mishandeling de boel sneller en efficienter dan je denkt. Maar goed, je moet het maar eens van dichtbij meemaken zoals ik vaker heb zien gebeuren want als je als moeder de controle verliest over je emoties ben je vaak zielig en als een man dat doet krijg je alle schijn tegen je terwijl mannen en vrouwen op verschillende manieren hun frustatie uitten. En dan hebben we het nog niet eens over alimentatie. Tig voorbeelden van.

Sowieso eindigt nog maar 6% van alle scheidingen met kinderen bij de rechter. In 94% van de gevallen komen de ouders er gewoon samen uit, al dan niet met een mediator. En wanneer zo'n scheiding voor de rechter komt (in maar 6% van de gevallen dus) kiest de rechter in het overgrote deel ook nog eens voor co-ouderschap of een omgangsregeling. Als een van de ouders niet in aanmerking komt voor een omgangsregeling, dan moet er dus echt wel iets aan de hand zijn. Een moeder die zo maar van alles roept, daar trapt een rechter echt niet zo maar meer in tegenwoordig. En de cijfers staven dat.

Alle door jou verzonnen situaties boeien verder niet, de cijfers tonen gewoon heel iets anders aan (mijn gelijk, jouw ongelijk)
PWBF
  woensdag 2 november 2022 @ 13:00:01 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206532056
quote:

[..]

Juist bij mannen worden er allerlei oorzaken gezocht ("Ja maar zij...") buiten hemzelf en zijn vermogen tot zelfbeheersing. Vrouwen, dat zijn nou eenmaal labiele borderliners maar die mannen hè, die kunnen er ergens niks aan doen :{w
  Redactie Frontpage woensdag 2 november 2022 @ 13:00:33 #134
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206532060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze is meteen als vermist opgegeven heb ik begrepen. Binnen een paar uur. Dan lijkt het me alsnog handig om het onderste direct boven te krijgen om bijvoorbeeld vluchtroutes in kaart te krijgen en ze ergens verder down the line te onderscheppen. Maar goed, mocht hij een vlucht hebben genomen vanuit Duitsland dan zit hij al lang en breed met het kind in Turkije.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206532073
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik gok dat er wel redenen waren. Als jij je kind meeneemt naar een land waar dat kind totaal niet uit de voeten kan heb je niet bepaald het beste met je kind voor.
Als dat de enige kans is om je bloedeigen kind bij je te hebben kan dat voor een vader genoeg redenen zijn, hij hoeft niet persé al een boeman geweest te zijn om tot deze domme daad te komen.

En nee, ik verdedig hem niet, ik probeer me in te denken hoe zo'n kerel kan denken.
Ik ken de achtergronden of de rechtszaken niet.
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 13:02:01 #136
236264 crew  capricia
pi_206532079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Als ik de OP lees is ze vrij snel als vermist opgegeven.
Dat wil nog niet zeggen dat dat meteen opgeschaald is naar Duitse (of andere buitenlandse) systemen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 november 2022 @ 13:02:28 #137
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206532086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Dat zegt denk ik meer over jouw (vrienden)kring dan over die vrouwen. Ik ken alleen maar voorbeelden waar het wel kan, dat co-ouderschap.
De tering, gelijk weer een aanval op de persoon. Maar nee, heb in het verleden maatschappelijk werk gedaan. Zou je ook eens moeten proberen in plaats van bijklussen op een forum. ;)

Edit: ik zeg ook nergens dat het niet mogelijk is hè. Want dat is het wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door YoungDriller op 02-11-2022 13:08:11 ]
  woensdag 2 november 2022 @ 13:04:15 #138
471046 YoungDriller
pi_206532105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Juist bij mannen worden er allerlei oorzaken gezocht ("Ja maar zij...") buiten hemzelf en zijn vermogen tot zelfbeheersing. Vrouwen, dat zijn nou eenmaal labiele borderliners maar die mannen hè, die kunnen er ergens niks aan doen :{w
Dat heb ik nergens gezegd. Misschien moet je me eerste reactie in deze quote-ketting eens opnieuw lezen.
pi_206532110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Natuurlijk doet het er wel toe dat hij Turk is, een gewone Nederlandse man heeft geen familie in t buitenland waar hij een kind kan onderbrengen. Plus dat moslims hun kinderen als hun rechtmatig eigendom zien. Je bent als vrouw IMO erg dom bezig om met zo iemand kinderen te krijgen.
Nee, die brengen hun kinderen liever om het leven om ze daarna in een rioolbuis te verstoppen. Of zetten hun huis in de fik als de kinderen slapen.
  Redactie Frontpage woensdag 2 november 2022 @ 13:06:14 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206532121
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:02 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
De tering, gelijk weer een aanval op de persoon. Maar nee, heb in het verleden maatschappelijk werk gedaan. Zou je ook eens moeten proberen in plaats van bijklussen op een forum. ;)
En welke gevallen kom je tegen bij maatschappelijk werk? Dat zijn altijd de probleemgevallen - <1%, een klein percentage van echtscheidingen die vechtscheidingen zijn (geworden) en er dus voogdijproblematiek ontstaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206532138
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
En welke gevallen kom je tegen bij maatschappelijk werk? Dat zijn altijd de probleemgevallen, een klein percentage van echtscheidingen die vechtscheidingen zijn (geworden) en er dus voogdijproblematiek onstaat.
nou niet te logisch gaan doen he voor arme YD.
PWBF
  woensdag 2 november 2022 @ 13:09:40 #142
471046 YoungDriller
pi_206532154
quote:
18s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Nee, die brengen hun kinderen liever om het leven om ze daarna in een rioolbuis te verstoppen. Of zetten hun huis in de fik als de kinderen slapen.
Inderdaad. Liever gewoon als baby levend in de glasbak mieteren. Vrouwen zijn wat dat betreft wat millieubewuster. :D
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 13:09:50 #143
236264 crew  capricia
pi_206532157
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
En welke gevallen kom je tegen bij maatschappelijk werk? Dat zijn altijd de probleemgevallen - <1%, een klein percentage van echtscheidingen die vechtscheidingen zijn (geworden) en er dus voogdijproblematiek ontstaat.
Ik vraag me trouwens af of dit vaker bij gemengde ouderparen voorkomt.
Heb daar geen idee van, maar kan me daar wel wat bij voorstellen als de opvoeding hier erg afwijkt dan in het land van herkomst van een van de ouders.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206532253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:09 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Inderdaad. Liever gewoon als baby levend in de glasbak mieteren. Vrouwen zijn wat dat betreft wat millieubewuster. :D
De ondergrondse containers is toch de dumpplek van nieuwbakken moeders?
  woensdag 2 november 2022 @ 13:18:22 #145
471046 YoungDriller
pi_206532263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, het zijn de moeders. Net zoveel vaders die dit inzetten maar als het fout gaat, dan moeten we vooral de rol van de moeder belichten hoor. Want de vader, die is nou eenmaal "wanhopig" of "emotioneel" en natuurlijk is de vrouw weer een borderliner :')
[..]
Desondanks heb jij er al weer wat standaardkreten overheen kunnen gieten, hmz?
Dit hele topic zit vol met standaard kreten zoals 'papa bad.' Ik zeg ook nergens dat het onmogelijk is dat de vader een gevaar is voor het kind en dat het terecht is dat moeder de voogdij heeft.

Daarom moet je ook doorlezen. ;)
  woensdag 2 november 2022 @ 13:24:30 #146
471046 YoungDriller
pi_206532335
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me trouwens af of dit vaker bij gemengde ouderparen voorkomt.
Heb daar geen idee van, maar kan me daar wel wat bij voorstellen als de opvoeding hier erg afwijkt dan in het land van herkomst van een van de ouders.
En hier benoem je een veel voorkomend probleem bij gemengde families. ^O^

Het begint zelden puur met slechte intenties maar kwalijke persoonlijkheidstrekken die vaak jarenlang hebben sluimeren en genadeloos naar boven komen met emotioneel gevoelige onderwerpen als voogdij over het kind. Denk aan één van de ouders die bewust verhuist naar een ander deel van het land en dat ouder twee zijn of haar carriere door het toilet moet spoelen omdat hij/zij ook de kinderen wilt kunnen zien in het weekend maar dat het anders niet lukt i.v.m. werk en alimentatie wat je eventueel moet ophoesten.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:28:43 #147
471046 YoungDriller
pi_206532373
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
De ondergrondse containers is toch de dumpplek van nieuwbakken moeders.
Die passen wat moeilijk door het gaatje. :X

Babies zijn niet zo zwaar. Kan gewoon in de tas samen met de flessen en het glas onderweg naar de supermarkt.
pi_206532400
Arm meiske. Hoop dat ze oké is.
Alius aliud dicit
pi_206532450
,,Er lopen al tig jaar rechtszaken", treurt de moeder van het 11-jarige meisje. ,,Mijn ex-partner en ik zijn zo’n tien jaar uit elkaar en hij mag zijn dochter niet zien. Hij dreigde al die tijd om haar te ontvoeren. We hebben dit tegen proberen te houden, gebruikten trackers en camera’s.... maar nu... nu is het hem dus toch gelukt.”
  woensdag 2 november 2022 @ 13:43:53 #150
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206532516
quote:
18s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
O als je zo begint dat ik kan nog beter, moslims brengen hun verkrachtte dochters om t leven of stoppen ze ver weg bij familie op t platte land. :Y
Feit is nu eenmaal dat onder de islam de man de kinderen in eigendom heeft en ja alle vrouwspersonen ook. Dat zal echt niet altijd letterlijk zo uitpakken maar dat kán wel. Dus ben je IMO dom om je kinderen bloot te stellen aan t gevaar dat jouw moslimman toevallig zaken echt letterlijk gaat nemen. Dat niet zien aankomen omdat het toch zo'n lieve man lijkt te zijn...
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-kinderen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')