Jeffrey heeft haar laten vallen na de EERSTE keer dat ze haar 24 uur introk dus weken geleden, een maand zelfs of langer.....en ze gingen echt veel met elkaar om in het begin. Dus ik snap Alicia in dit geval. En ja ik vind Jeffrey tof maar niet alles wat hij doet is automatisch goed omdat ik hem tof vind.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
2 x haar 24 uur .
Dus had Jeff wel gelijk.
Alicia is labiel.
maar die was al om tochquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
Ooooo die backstabber!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia: jeff mag van mij naar huis
Isaac: van mij ook van mij ook, jeff koopt gewoon 1 maand tijd extra meer niet, zodra iemand een eliminatie wint dan kiest die jeff. Anders kom je niet van hem af.
Isaac de mol......
die is al klaarquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
Is al gebeurd, die stemt op Jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
En nu Erik bewerken
[ afbeelding ]
He he het is er eindelijk uitquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia: jeff mag van mij naar huis
Isaac: van mij ook van mij ook, jeff koopt gewoon 1 maand tijd extra meer niet, zodra iemand een eliminatie wint dan kiest die jeff. Anders kom je niet van hem af.
Isaac de mol......
naar huis moet zij niet maar met gj wordquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil nog wel zien of GJ en Alicia een setje gaan vormen
Ik schrok er ook van!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ooooo die backstabber!!
He’s smiling in your face…
Isaac is net zo'n slang als Rupertquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van!!
Dacht eerst dat het spel was maar hij zegt tegen alicia dat hij iscaa zijn vertrouweling is en adviseerde haar ook nog om op imadi te stemmen..
Ik hoorde het anders.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van!!
Dacht eerst dat het spel was maar hij zegt tegen alicia dat hij iscaa zijn vertrouweling is en adviseerde haar ook nog om op imadi te stemmen..
Oh echtttt, wat hoorde jij dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.
Kan gebeuren dus.
Ik weet het ook nog steeds niet. Als ima wint wordt Isaac ook gewoon zijn adviseur, weet ik zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.
Kan gebeuren dus.
Isaac stemt op Jeff en zal het Alicia niet kwalijk nemen dat zij op Ima stemt. Daar was ze bang voor.quote:
Gecondoleerd , sterkte en neem je tijd aub.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, net gebeld, moet een paar dagen naar Duitsland vanwege een onverwacht sterfgeval in de familie,
kan daarom voorlopig even geen filmpjes meer doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |