Als we dat nou eens wisten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef R0T29 het volgende:
Hoe laat zijn morgen de eerste exitpolls bekend?
maar wel zijn kleren aan trekkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia: voor mij mag hij naar huis.
Ok, dus ze heeft zo'n hekel aan Jeff.
Dat kan.
Dankjewel Babette,
Verrek, je hebt gelijk. Zou ze dan iemand anders bedoelen? Kan haast niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel zijn kleren aan trekken
hypocriet mens
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia: voor mij mag hij naar huis.
Ok, dus ze heeft zo'n hekel aan Jeff.
Dat kan.
Dankjewel Babette,
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeffquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:42 schreef Seattle het volgende:
Beiden worden leuk om mee te maken als manager en alles wat het teweeg gaat brengen.
En verder moet de manager vooral boodschappen bestellen, dat gun ik ze beide die k*t-klus
Of loopt Jeff in haar kleren ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel zijn kleren aan trekken
hypocriet mens
2 x haar 24 uur .quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.
ik snap het welquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Alicia wel heel hard laten vallen nadat Alicia de eerste keer haar 24 uur introk. En voorheen konden ze goed met elkaar overweg. Ik vond Jeffrey in deze ook te hard naar haar toe.
Hij zegt letterlijk: kijk, het maakt mij helemaal niks uut, maar als Imadidin het wordt ja dat is waardeloos.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat blijft hij zeggen, ondertussen rent hij van hot naar her om mensen om te praten
dubbelzinnigquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeff
Ja! Dan hoop ik toch stiekem dat Ima het wint. Sowieso dat Jeff verliest, vind ik wel even goed voor zijn te grote egoquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de coup van jeff
Ik wil nog wel zien of GJ en Alicia een setje gaan vormenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Alicia lekker naar huis
je voegt niks toe
zit alleen bij Babette en GJ
raaaarrrrrquote:
De Febo heeft besloten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
raaaarrrrr
we mochten ook een deel van het gesprek niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |