Tja dan vraag ik me ook af, want in zo'n spel kan je gewoon terug komen op je toezegging.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje wist niet dat Sjeffie meedeed..![]()
Ze is dom. of ze speelt dom
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals hij vanmiddag sprak. Hij vindt zichzelf de beste kandidaat 🤣🤣🤣🤣
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.quote:
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje of ze oprecht zo dom is, of het een beetje aandikt om verder te komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:47 schreef IkFok het volgende:
Die mirthe leeft echt onder een steen. Wat een vaag figuur
Maar hij ging geen campagne voeren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is vanochtend na CENTRAAL begonnen en eigenlijk niet meer opgehouden sindsdien. Het wordt ook steeds erger.
Als je ziet wie de tegenstanders zijn dan heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je weet dat je er helemaal niks voor elkaar krijgt, moet je er niet aan beginnen.
Het kan zomaar zijn dat Jeff door het het ijs zakt.
Maken we dat ook mee.
Tis net echt.quote:
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegevenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies dit. Ik dacht eerst dat ze één van de meest normale daar in die loods was. Maar die spoort ook niet helemaal.
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de armquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Jeffrey het wordt, want ook hij redt het niet en dan ben ik benieuwd hoe lang hij zijn dictatorschap vol houdt.
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Ze probeert nu Babette in kamp Jeff te krijgen door te vragen op hem te stemmen in plaats van op Esther zelf, maar daar wil Babette nog over nadenken.
Wie is hier de slang?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ligt het er aan dat er niet voldoende geld binnenkomt. Die slag houdt hij nu al om de arm
Het gaat me niet om mirthe mbt tot het stemmen, maar mirthe in het algemeen. Ik vind het een rare.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet. Bij de bekendmaking waren alleen ima en Esther bekend, Jeff pas een dag later ofzo. Toen had zij haar stem al aan ima gegeven
Yep! En ze proberen degene die op haar zouden stemmen op Jeffrey te laten stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaat ze nu dan echt alleen maar voor de poster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |