Nee, dat wordt nog wat.quote:
Het zou mij niks verbazen. Die stonden daar weer geniepig te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Jaag Ima weg bij zijn locker. Wedden dat die fles daar staat
die zal nu wel lachen gggggggggggquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Jaag Ima weg bij zijn locker. Wedden dat die fles daar staat
Die lach is echt zwaar irritant jaquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hebben hem vast inwendig opgeborgen
Heeftie wel gelijk in.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Er lagen dus twee op de bank tijdens de verdien opdracht
Jeff vindt het jammer en mis groeps dynamiek
Was mooi geweest als dat vanavond nog geklapt was. En dan morgen de verkiezingenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen. Die stonden daar weer geniepig te doenmoet een keer fout gaan.
Zeker weten.. er bij staan en aanmoedigen is ook al mooiquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeftie wel gelijk in.
Het was een leuke opdracht: 24 man in een mini cooper.
En dan ga je op je nest/bank liggen?
Dat zijn dingen die je niet mag vergeten.
Degene die mee hebben gedaan zijn reuze benieuwd om dat terug te zien, lekker lachen.
Precies dat. Dan heb je toch plezier en daar gaat het toch om.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker weten.. er bij staan en aanmoedigen is ook al mooi
Voor sommigen blijkbaar erg lastig om zich even normaal te gedragen tijdens centraalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies dat. Dan heb je toch plezier en daar gaat het toch om.
Vanmorgen was het ook erg tijdens centraal.
Bingo.
Weglopen.
Hard lachen.
Sorry, voor een uurtje even je concentreren, mee luisteren.
Alleen maar quotes op haar lichaamquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Ik ben nu zover:
Stay badass
Honesty
Being yourself is the best revolution
Nog 5 te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |