quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:45 schreef IkFok het volgende:
Rupert en ima wel vreemd gedrag tijdens controle door isaac en zoe op de kamer
ff @DGK_Tegengas vragen of hij dat momentje er uit kan pikken?quote:
met zoe is vriend heb je geen vijand nodigquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt dat Jeff misschien dubbel heeft omdat Kim D al voor hem gepakt had. Maar Jeffrey heeft zelf volgens mij geen siroop gepakt dus die is het niet lijkt me.
Jeff had al gezegd dat hij er geen een gepakt had.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt dat Jeff misschien dubbel heeft omdat Kim D al voor hem gepakt had. Maar Jeffrey heeft zelf volgens mij geen siroop gepakt dus die is het niet lijkt me.
maar ze schakelden de camera 's weg toen ze aan het smoezen waren jammer genoegquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff @:DGK_tegengas vragen of hij dat momentje er uit kan pikken?
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zoe is vriend heb je geen vijand nodig![]()
![]()
Nou ehhh, gewoon, daarom dus.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is al gratis ... waarom dan een 2e ?
ze hebben meermaals geteldquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks is er gewoon verkeerd geteld en zijn er maar 31 siroop flessen
Sasha en Bern hebben samen met Maddy geteld, dus 3 man die verkeerd tellen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Schijnbaar hebben Maddy, Bern en Sasha 32 flessen geteld dus die kans is klein.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Tja je weet het nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha en Bern hebben samen met Maddy geteld, dus 3 man die verkeerd tellen?
Ok,dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben Maddy, Bern en Sasha 32 flessen geteld dus die kans is klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |