Die heeft er kijk opquote:
wij kunnen natuurlijk nog iets ervan zienquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel hard bezig tegen 1 persoon ja
nee die pest anderenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Complimentje voor Martin trouwens. Doet niet mee aan dat pesten van de rest van de kamer.
die ging er gisteravond ook even flink tegen inquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Complimentje voor Martin trouwens. Doet niet mee aan dat pesten van de rest van de kamer.
quote:
Dat gaat mij veels te verquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
moraima de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwenquote:
Potlood ventenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moraime de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwen
niet 1 keer meerdere keren
met Zoe een poos terug
had ze al 10 x gezegd martin hou op
maar hij bleef door gaan
mensen laten schrikken die dit echt niet leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadir zou ook wel eens aangepakt mogen worden, wat een loser is dat ....![]()
![]()
![]()
Mexx en Nadir - 31 oktober 2022.ook een viezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedragquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Een gele kaart zou inderdaad wel op zijn plek zijn
Is geen pesten maar gewoon stom gedrag en niet weten wanneer te stoppen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moraima de vieze dweil in het gezicht dreigen te duwen
niet 1 keer meerdere keren
met Zoe een poos terug
had ze al 10 x gezegd martin hou op
maar hij bleef door gaan
mensen laten schrikken die dit echt niet leuk vinden
dat ze iemand niet mogen of moetenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedrag
ik schakel ook snel over naar een andere stream. Dan liever nog slaapstreams dan de tenenkommende haatgesprekken. Ik ben ook benieuwd wat hun vrienden en families er van vinden. Zelf lijken ze het echt niet door te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat groepje Wanda mag best wel weten dat zij extremer zijn in hun kwaadspreken met bijbehorende snode plannen dan andere groepjes in de loods. Een waarschuwing of gele kaart zou inderdaad op zijn plek zijn. Ik kan er tegenwoordig maar een paar minuten naar luisteren en dan krijg ik pijn in mijn buik, zo erg vind ik dat soort groepsgedrag
Eens. Iedereen praat wel over elkaar en dat is logisch. Maar hoe naar en vol haat, dat doet alleen dat groepje en dat gaat nu dus nog een stap verder met echt pesten. Dat voel je als je gepest wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze iemand niet mogen of moeten
en dat met elkaar bespreken
kan
mag
vind ik niet zo gezellig maar ze moeten uiteindelijk elkaar wegspelen dus snap het dan wel
maar echt iemand die bij je op de kamer ligt het leven zuur maken omdat je hem of haar niet mag vind ik wel van een heel andere orde
wat Ruben ook vaak bij Wendy doet
als ze zich omdraaitdoen
zo niet nodig
Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij kunnen natuurlijk nog iets ervan zien
maar andere bewoners niet
dan zou maddy constant een bodyguard moeten hebben
en aangezien maddy niet zo'n goed trackrecord heeft
is het puur haar woord tegen dat van een ander
Zo onnatuurlijk .....quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh Djedi krijgt weer donkere wenkbrauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |