kinderachtigquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Na het bedverhaal wel.
Gingen ze, als de lampen uitgingen en alles lag op bed, één voor één hoesten. Op een gegeven moment allemaal hoesten.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me niet
ben ik volkomen met je eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat die Ruben eens een keer flink aangepakt wordt. Wat een naar jong.
Ja weinig denk ik. Daar draait het programma een beetje om. Blijkbaar is er wel gezegd dat pesten niet toegestaan is....maar ja, wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me niet
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weinig denk ik. Daar draait het programma een beetje om. Blijkbaar is er wel gezegd dat pesten niet toegestaan is....maar ja, wat doe je eraan.
Ja okay maar ga je dan gele kaarten geven als iemand hoest? Dat lijkt mij ook overdreven ingrijpen. Een groep hoort zoiets ook zelf op te kunnen lossen...benieuwd of dat gebeurd.quote:
Gewoon een TR zetten Maddy ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Godver Maddy zegt nog een keer dat pesten niet getolereerd wordt hierzo en SL.
ik denk meer vanuit de FEBOquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar ga je dan gele kaarten geven als iemand hoest? Dat lijkt mij ook overdreven ingrijpen. Een groep hoort zoiets ook zelf op te kunnen lossen...benieuwd of dat gebeurd.
Dit is echt topquote:
Als ze dat eens konquote:
Dit is echt topquote:
ik wel, maar niet van die leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.
Ik weet het niet. Ik vind eigenlijk dat het pesten dan wel heel extreem moet worden als je wilt gaan ingrijpen. Teveel regie invloed wordt het programma niet leuker op denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer vanuit de FEBO
die zien namelijk wel alles
een waarschuwing
en wordt daar niks mee gedaan een![]()
maar dan wel voor de hele groep met opgaaf van reden
het probleem is dat niet iedereen alles ziet/kan zien
dus moet je afgaan op wat een persoon zegt
het hele groepjequote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Alleen als er klachten komen van de kijkers.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eigenlijk dat ze het een beetje overdreef maar nu ik het zo achter elkaar hoor klinkt het inderdaad niet echt fraai.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het hele groepje
Ik ervaar het ook echt als pestgedrag wat ze doen
Ze zouden die spiegels eens moeten voorhouden voor zelfreflectie ipv make-up
Als je als programma de regel steltquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind eigenlijk dat het pesten dan wel heel extreem moet worden als je wilt gaan ingrijpen. Teveel regie invloed wordt het programma niet leuker op denk ik.
Ze zijn wel heel hard bezig tegen 1 persoon jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het hele groepje
Ik ervaar het ook echt als pestgedrag wat ze doen
Ze zouden die spiegels eens moeten voorhouden voor zelfreflectie ipv make-up
Een gele kaart zou inderdaad wel op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer vanuit de FEBO
die zien namelijk wel alles
een waarschuwing
en wordt daar niks mee gedaan een![]()
maar dan wel voor de hele groep met opgaaf van reden
het probleem is dat niet iedereen alles ziet/kan zien
dus moet je afgaan op wat een persoon zegt
Dat zag mario al snel correctquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef engine het volgende:
al meerdere keren gezien dan ze keihard zijn over en tegen madeleinequote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eigenlijk dat ze het een beetje overdreef maar nu ik het zo achter elkaar hoor klinkt het inderdaad niet echt fraai.
Het is niet altijd zo eenvoudig te zeggen wat nu wel pesten is en wat niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je als programma de regel stelt
pesten wordt niet getolereerd moet je daar wel op acteren
en kun je niet een kruisje slaan en hopen dat iemand het oplost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |