ik kom je helpenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Is goed jongens...ik houd hier de boel wel even in de gaten.
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.quote:
iedereen die hoi zegt tegen Maddy krijgt haar levensverhaalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Jeff
[..]
Jeff en Maddy in het kantoor. Maddy nog een keer helemaal leeglopen.
ze zal zich heel erg onbegrepen voelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
Het is zo dom dat ze maar tegen iedereen alles wil vertellen.
vind dat wel weerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ah volgens mij is dit naar aanleiding van de vraag over pesten aan Jeff. Hij zat er al mee vanmiddag.
En dat is ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Maddy heeft ook achter besproken dat ze het gevoel heeft dat de anderen op de kamer haar pesten.
Echt he. En die stem, zo nasaal en zeurderig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo’n onzekere vrouw meegemaakt.
Kat heeft altijd voorrangquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat wel weervan Jeff dat hij er op terug komt
Jupquote:
lekker pakken die momentjesquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
Ja sorry hoor...ik had een kat op schoot. En dat zijn onze momentjes.
Maddy weer alles vertellen dus, maar zo te horen is ze echt wel gepest. Wat een trieste bedoening.
Na het bedverhaal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker pakken die momentjes![]()
ik weet niet of ze echt gepest wordt of dat ze het zo ervaart
als ze het zo ervaart moet het bespreekbaar gemaakt worden
als het zo is dan moeten ze aangesproken worden
Wat kan ‘achter’ daar eigenlijk mee. Zouden ze ingrijpen op een gegeven moment? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zekerBenieuwd of/wat hij er aan gaat doen.
[..]
Jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |