Fritsie lekker bezig maatquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Loopt daar gif genoeg in de loods
Ik gebruik bijna geen zoutquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het sowieso goor dat ze overal aromat over gooien
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Marciano dusquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Net gegeten en er staat iemand 2 boterhammen met pindakaas te maken.
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna geen zout
Zou er echt beroerd van worden zoveel zout en ook suiker ze gebruiken
Ze krijgen allemaal elke week een fles siroopquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
zag net ook bij de boodschappen 4 ijsbergsla en een heel krat vol ! goedkope siroop
Ze sprong net op de schoot van Alicia.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Babette lijkt jaloers op GJ
Dat hij meer aandacht krijgt van Alice dan zij
Mirthe omdat ze alleen zatquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
Babette vind iemand zielig
Een beetje
Ja Alicia lachte niet met haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze sprong net op de schoot van Alicia.
Ik vind het niet normaal tussen die 2.
Beste vriendinnen, ok. Maar op deze manier? Nope.
Niks mis mee. Behalve de smaak danquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Treurnis allemaal een eigen fles siroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |