abonnement Unibet Coolblue
pi_206648743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:49 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik denk dat je tegenwoordig alles van de overheid komt met een grote korrel zout moet nemen.
Het is één groot toneelspel
  zaterdag 12 november 2022 @ 16:45:29 #252
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206651004
twitter


Als je dit leest wordt je toch ook totaal onpasselijk :r
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206651192
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Als je dit leest wordt je toch ook totaal onpasselijk :r
Zeker vanwege de conclusie die sommige mensen eruit trekken.

Zelfs als je 'onbekend' eruit filtert, dan is het aantal ongevaccineerden nog steeds zwaar oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen. De ongevaccineerden hebben zelf de maatregelen langer doen duren.
  zaterdag 12 november 2022 @ 19:25:16 #254
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206652486
Klopt het ook dat als mensen binnen 2 weken na vaccinatie in het ziekenhuis komen dat dat ook geteld werd als ongevaccineerd?
To BG or not to BG!
pi_206652515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:25 schreef oppiedoppie het volgende:
Klopt het ook dat als mensen binnen 2 weken na vaccinatie in het ziekenhuis komen dat dat ook geteld werd als ongevaccineerd?
In sommige landen gebeurde dit wel, in Nederland geen idee eerlijk gezegd. Maar wat ooit zo transparant was in Nederland is er ook niet meer...
Lach met een schone bips
  zaterdag 12 november 2022 @ 19:28:07 #256
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206652516
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:25 schreef oppiedoppie het volgende:
Klopt het ook dat als mensen binnen 2 weken na vaccinatie in het ziekenhuis komen dat dat ook geteld werd als ongevaccineerd?
als ik het zo lees wel ja

twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 12 november 2022 @ 19:37:51 #257
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206652609
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Zeker vanwege de conclusie die sommige mensen eruit trekken.

Zelfs als je 'onbekend' eruit filtert, dan is het aantal ongevaccineerden nog steeds zwaar oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen. De ongevaccineerden hebben zelf de maatregelen langer doen duren.
Dit moet je wel beetje nuanceren natuurlijk want wie er oververtegenwoordigd waren in het ziekenhuis waren mensen met 'onderliggend lijden' dus beetje sneaky om daar de hele groep ongevaccineerden verantwoordelijk voor te houden.
To BG or not to BG!
pi_206652781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit moet je wel beetje nuanceren natuurlijk want wie er oververtegenwoordigd waren in het ziekenhuis waren mensen met 'onderliggend lijden' dus beetje sneaky om daar de hele groep ongevaccineerden verantwoordelijk voor te houden.
Die groep was ook oververtegenwoordigd. De combinatie was het ergst.
  zaterdag 12 november 2022 @ 20:16:24 #259
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206653045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:54 schreef The_End het volgende:

[..]
Die groep was ook oververtegenwoordigd. De combinatie was het ergst.
Nee, mensen zoals jij zijn 'het ergst' van allemaal.

Blijf lief oppie :) Al begrijp ik je sentiment.

[ Bericht 14% gewijzigd door loveyoulongtime op 12-11-2022 20:17:58 ]
To BG or not to BG!
pi_206653108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee, mensen zoals jij zijn 'het ergst' van allemaal.

Blijf lief oppie :) Al begrijp ik je sentiment.
Wtf is dit!? En dat laat je staan. Echt schandalig met 'dat je het sentiment begrijpt'.

Wat heb ik precies gezegd wat zo'n schofterige reactie verdient?
pi_206653152
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:20 schreef The_End het volgende:

[..]
Wtf is dit!? En dat laat je staan. Echt schandalig met 'dat je het sentiment begrijpt'.

Wat heb ik precies gezegd wat zo'n schofterige reactie verdient?
Nee, ik veeg het door zodat iedereen ziet dat opmerkingen als dit niet gewenst zijn. Al begrijp ik sentimenten van beide kanten ^O^
Lach met een schone bips
pi_206653325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:20 schreef The_End het volgende:

[..]
Wtf is dit!? En dat laat je staan. Echt schandalig met 'dat je het sentiment begrijpt'.

Wat heb ik precies gezegd wat zo'n schofterige reactie verdient?
Ik snap jouw punt wel, maar om op alles te vegen? Nee dat stuit mij ook tegen de borst. Als iedereen gewoon meeleest en ziet dat deze opmerking richting jou niet gepast is misschien dat het dan ook een keer stopt en iedereen weer normaal met elkaar omgaat. Dat is het punt! Leer allemaal weer met elkaar op een normale manier omgaan of je het nou eens bent of niet. Dus niks tegen jou, maar wel misschien nodig om voor iedereen te lezen dat zulke opmerkingen gewoon "not done" zijn. Dus dat is mijn reden ervoor. Het moet weer leuk worden hier.
Lach met een schone bips
  zaterdag 12 november 2022 @ 20:30:24 #263
451005 Grems
Clown World
pi_206653332
Vanuit een doorgeslagen stockholm-syndroom schieten bepaalde mensen door richting victim blaming, terwijl een regime vanzelfsprekend enkel kan bestaan zolang er voldoende steun is onder het domvolk*.

Een beetje zoals een plantageslaaf die zijn woede richt op zijn medeslaaf omdat deze probeerde te ontsnappen, in plaats van de man met de zweep, de eigenaar van de plantage en de maatschappij die slavernij laat voortbestaan.

*vooralsnog, zodra de panopticon volwassen genoeg is zal men steeds minder afhankelijk zijn van goedkeuring/medeplichtigheid.
pi_206653464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap jouw punt wel, maar om op alles te vegen? Nee dat stuit mij ook tegen de borst. Als iedereen gewoon meeleest en ziet dat deze opmerking richting jou niet gepast is misschien dat het dan ook een keer stopt en iedereen weer normaal met elkaar omgaat. Dat is het punt! Leer allemaal weer met elkaar op een normale manier omgaan of je het nou eens bent of niet. Dus niks tegen jou, maar wel misschien nodig om voor iedereen te lezen dat zulke opmerkingen gewoon "not done" zijn. Dus dat is mijn reden ervoor. Het moet weer leuk worden hier.
Welk sentiment begrijp je dan? Dat is dus geen normale reactie als iemand zo iets zegt, want je zegt gewoon dat je het eens bent met die persoon.

Ik heb niks verkeerd gezegd. Ik denk alleen dat er nogal wat haatdragende en rancuneuze mensen hier zitten, waardoor ze geen normale discussie meer kunnen voeren, omdat ze alles lezen als een aanval op ze.
  zaterdag 12 november 2022 @ 20:42:51 #265
451005 Grems
Clown World
pi_206653623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef The_End het volgende:

[..]
Welk sentiment begrijp je dan? Dat is dus geen normale reactie als iemand zo iets zegt, want je zegt gewoon dat je het eens bent met die persoon.

Ik heb niks verkeerd gezegd. Ik denk alleen dat er nogal wat haatdragende en rancuneuze mensen hier zitten, waardoor ze geen normale discussie meer kunnen voeren, omdat ze alles lezen als een aanval op ze.
Nu even niet!

[ Bericht 7% gewijzigd door loveyoulongtime op 12-11-2022 20:45:17 ]
pi_206653649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef The_End het volgende:

[..]
Welk sentiment begrijp je dan? Dat is dus geen normale reactie als iemand zo iets zegt, want je zegt gewoon dat je het eens bent met die persoon.

Ik heb niks verkeerd gezegd. Ik denk alleen dat er nogal wat haatdragende en rancuneuze mensen hier zitten, waardoor ze geen normale discussie meer kunnen voeren, omdat ze alles lezen als een aanval op ze.
Ik zeg toch ook dat jij niks verkeerd gedaan hebt? Maar de reactie van @oppiedoppie heb ik juist alleen doorgehaald zodat mensen zien dat dit soort reacties niet gewenst zijn. Had jij die reactie geplaatst had ik hetzelfde gedaan.

En dat ik haar sentiment begrijp uit haar kant van waar ze staat over C19 en de maatregelen wil niet zeggen dat ik jouw kant niet begrijp als jij er anders instaat. Mij gaat het er alleen om dat we weer normaal de discussie aan kunnen gaan zonder elkaar voor rotte vis uit te maken. En daar was bovenstaande een mooi voorbeeld van.
Lach met een schone bips
pi_206653892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook dat jij niks verkeerd gedaan hebt? Maar de reactie van @:oppiedoppie heb ik juist alleen doorgehaald zodat mensen zien dat dit soort reacties niet gewenst zijn. Had jij die reactie geplaatst had ik hetzelfde gedaan.

En dat ik haar sentiment begrijp uit haar kant van waar ze staat over C19 en de maatregelen wil niet zeggen dat ik jouw kant niet begrijp als jij er anders instaat. Mij gaat het er alleen om dat we weer normaal de discussie aan kunnen gaan zonder elkaar voor rotte vis uit te maken. En daar was bovenstaande een mooi voorbeeld van.
Jij weet helemaal niet hoe ik erin sta.
pi_206653948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik erin sta.
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg "dat als jij er anders instaat" ik dat sentiment ook begrijp.

Maar daar blijft mijn punt nog steeds staan, ik wil weer dat we met elkaar verder kunnen in dit sub forum zonder elkaar voor rotte vis uit te maken, daar kan je het toch alleen mee eens zijn toch?
Lach met een schone bips
  zaterdag 12 november 2022 @ 20:56:24 #269
451005 Grems
Clown World
pi_206653963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik erin sta.
Laat het! dit is ook op de man en dat willen we niet!

[ Bericht 15% gewijzigd door loveyoulongtime op 12-11-2022 20:57:32 ]
pi_206654053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg "dat als jij er anders instaat" ik dat sentiment ook begrijp.

Maar daar blijft mijn punt nog steeds staan, ik wil weer dat we met elkaar verder kunnen in dit sub forum zonder elkaar voor rotte vis uit te maken, daar kan je het toch alleen mee eens zijn toch?
Zeker. Lijkt me nergens voor nodig om te schelden Daarom vind ik jouw opmerking ook erg ongepast. Ik begrijp het sentiment helemaal niet. Mensen moeten normaal met elkaar discussieren.
  zaterdag 12 november 2022 @ 21:01:45 #271
451005 Grems
Clown World
pi_206654096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Zeker. Lijkt me nergens voor nodig om te schelden Daarom vind ik jouw opmerking ook erg ongepast. Ik begrijp het sentiment helemaal niet. Mensen moeten normaal met elkaar discussieren.
Zonder overal een aanval in te zien inderdaad, zoals bij een meningsverschil over wie er nu op welk moment "het ergst" was.
pi_206654098
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 12 november 2022 @ 21:01:58 #273
485843 crew  Jippie
pi_206654100
Even op slot tbv moderatie
pi_206654108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Zeker. Lijkt me nergens voor nodig om te schelden Daarom vind ik jouw opmerking ook erg ongepast. Ik begrijp het sentiment helemaal niet. Mensen moeten normaal met elkaar discussieren.
Ik snap ook wel wat je wil zeggen, maar je moet ook de BNW kant begrijpen denk ik. Jarenlang voor gek verklaard door hoe we hier over C19 praten. En als iemand niet van de nare opmerkingen is dan is het Oppiedoppie wel, maar soms loopt bij iedereen de emmer een keer over.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 12 november 2022 @ 21:12:59 #275
485843 crew  Jippie
pi_206654312
En weer verder ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')