abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:38:44 #1
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206520372
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact

Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
twitter

The show must go on folks!

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 01-11-2022 14:14:21 ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:44:05 #2
421867 greysbones
pi_206520438
twitter
  dinsdag 1 november 2022 @ 15:09:08 #3
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206521243
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
In de WOB staat ''veroorzaakt het onrust'' en dat deden sommige berichten als dat nieuws uit Schotland natuurlijk wel. Maar wie dat soort nieuws dan bestempeld als 'desinfo' doet dat uiteraard vanuit het naratief. Daar is vast ook die verloren 5 miljard naar toe gegaan. Een groep factcheckers, influencers en journalisten mee inpalmen.
To BG or not to BG!
pi_206523197
Maaarrrr je kan veel zeggen maar nu met die CBDC gaat alles wel lekker in sneltreinvaart hé.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206523310
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
Maaarrrr je kan veel zeggen maar nu met die CBDC gaat alles wel lekker in sneltreinvaart hé.
Wie wil dat nou niet? :X
Lach met een schone bips
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:33:50 #6
421867 greysbones
pi_206523332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
Zie TT :Y
pi_206523591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wie wil dat nou niet? :X
Iedereen wil dat natuurlijk. Is handig en veilig, blah blah :o
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206523695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:50 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Iedereen wil dat natuurlijk. Is handig en veilig, blah blah :o
En efficiënt uiteraard.
Lach met een schone bips
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:34:39 #9
421867 greysbones
pi_206525266
twitter

Say what! _O_
pi_206531620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En efficiënt uiteraard.
dat ook. :+
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206531698
https://dissident.one/202(...)-die-zij-behandelen/

quote:
Richard Hirschman, erkend begrafenisondernemer en balsemer in Alabama, zegt dat hij de stolsels ziet sinds mei 2021. Hij zit sinds 2001 in het vak.
Hirschman stuurde de klonters naar een laboratorium, dat vaststelde dat ze weinig ijzer, kalium en zink bevatten, wat suggereert dat de klonters uit iets anders dan bloed zijn ontstaan.

Hij vertelde The Counter Signal dat hij “absoluut” denkt dat het verband houdt met het COVID-19 vaccin en misschien met het coronavirus. Sinds hij de stolsels meer dan een jaar geleden ontdekte, ziet hij ze in 50-70% van de gevallen bij mensen die hij behandelt.

Balsemen is het conserveren van menselijke resten door ze te behandelen met chemicaliën om ontbinding te voorkomen.

In een interview met Frontline Health zei Hirschman dat hij eerder stolsels had gezien, maar “het spul dat uit de lijken komt” die hij behandelt niet normaal is.

“Ik weet hoe bloed eruit ziet,” zei hij.

“Het is geen normaal bloed. Er is iets aan het bloed veranderd.”

Hij zei dat er tijdens de COVID-19 pandemie een toename van stolling was, maar pas na de uitrol van het vaccin begonnen de “echt ongewone vezelachtige structuren” te verschijnen.

Volgens een fact check van AFP zijn Hirshmans beweringen “ongegrond”. Deskundigen die met AFP spraken zeiden: “Er zijn geen gegevens die de anekdotische waarneming in verband brengen met de vaccinaties.”

Maar andere balsemers spreken zich uit.

Expert balsemer Wallace Hooker vertelde The Epoch Times dat hij denkt dat de vaccins iets te maken kunnen hebben met de stolsels. Hij ziet ongeveer 300 lichamen per jaar.

“Ten minste 25 procent van wat ik aan het balsemen was zou een aanzienlijke hoeveelheid stolling vertonen,” vertelde hij The Epoch Times.

Anna Foster, gediplomeerd begrafenisondernemer in Missouri, zei dat ze na de COVID-pandemie vaker grotere stolsels begon te zien.

“Ik zit vaak bij de families om de regelingen te treffen. De families hebben de neiging ons te vertellen over de aanloop naar de dood van de persoon, en omdat ik wist dat ik de persoon de avond ervoor gebalsemd had, hield ik deze gevallen bij,” vertelde ze The Epoch Times.

“In het begin was niemand ooit gediagnosticeerd met COVID, maar ze waren allemaal gevaccineerd. Later hadden een paar COVID gehad, maar niet recent, en zij waren ook gevaccineerd.”

Het Europees Geneesmiddelenbureau noemde bloedstolsels als een “zeer zeldzame” bijwerking van de COVID-19-vaccins van AstraZeneca en Johnson & Johnson.

Ook Health Canada noemt “bloedklonters met lage bloedplaatjes” onder de “zeldzame reacties die zijn gemeld” na twee injecties met het vaccin.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:54:27 #12
335476 oppiedoppie
pi_206532626
quote:
Dit heb ik vaker gehoord en vraag me af of dit echt waar is of niet.
To BG or not to BG!
pi_206532983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit heb ik vaker gehoord en vraag me af of dit echt waar is of niet.
Waarom zou hij liegen?
  woensdag 2 november 2022 @ 14:57:15 #14
335476 oppiedoppie
pi_206533341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 14:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom zou hij liegen?
Had er ook een filmpje van gezien waar ze een lange klontersliert uit een ader trekken. Was al van een jaar geleden. Best goor om te zien en kon me niet voorstellen dat het echt was/is.

Best gek dat je tegenwoordig echt niet meer weet wat nu waar is of niet en dat er express misleidende filmpjes worden gemaakt. Weet ook niet waarom mensen zoiets doen maar voor mij blijft alles daardoor dus twijfelachtig.
To BG or not to BG!
pi_206533970
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 14:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Had er ook een filmpje van gezien waar ze een lange klontersliert uit een ader trekken. Was al van een jaar geleden. Best goor om te zien en kon me niet voorstellen dat het echt was/is.

Best gek dat je tegenwoordig echt niet meer weet wat nu waar is of niet en dat er express misleidende filmpjes worden gemaakt. Weet ook niet waarom mensen zoiets doen maar voor mij blijft alles daardoor dus twijfelachtig.
Kritisch kijken is altijd goed :)
pi_206534397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 14:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Smoke and mirrors - een welbekende taktiek in psychological operations gebruikt is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 2 november 2022 @ 20:15:12 #17
421867 greysbones
pi_206537242
twitter

het is toch allemaal om te huilen
  woensdag 2 november 2022 @ 21:45:43 #18
421867 greysbones
pi_206538340
twitter
  woensdag 2 november 2022 @ 21:58:10 #19
421867 greysbones
pi_206538519
twitter

laten we hopen dat er daadwerkelijk wat uitkomt
pi_206539697
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

het is toch allemaal om te huilen
Wat vooral om te huilen is, is de afschaling van de zorg en het personeel wat daar werkt. Niet alleen de Ziekenhuizen maar ook de GGZ, het is om te janken en dat heeft niks te maken met dit flutvirusje. Deze regering (allemaal) moet zich de ogen uit de kop schamen, keer 10.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206539709
What is making people sick if it is not a Virus (1 min.12)

https://rumble.com/v1psra(...)-is-not-a-virus.html

en zo is het
pi_206539731
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:01 schreef koosbasterd het volgende:

en zo is het
Samenvatting? Mening?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206539738
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Samenvatting? Mening?
Duurt maar een minuut, hij legt het beter uit dan ik.

Hij heeft gelijk, dat is mijn mening

edit: Virussen bestaan niet, allemaal gelul en angstzaaierij. niemand kan het laten zien
Gaan ze dit soort angstaanjagende 'virus' plaatjes voorschotelen

[ Bericht 7% gewijzigd door koosbasterd op 03-11-2022 00:22:03 ]
pi_206539771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:01 schreef koosbasterd het volgende:

en zo is het
And the 'power of suggestion'. Als je 24/7 dag in dag uit mensen vertellen dat ze ziek van wat-dan-ook kunnen zijn, dan kan een aardig procentage van mensen ziek van zijn....(OMG I've got the dreaded virus bvb.)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206539782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Duurt maar een minuut, hij legt het beter uit dan ik.

Hij heeft gelijk, dat is mijn mening

edit: Virussen bestaan niet, allemaal gelul en angstzaaierij. niemand kan het laten zien
Virussen bestaan wel, alleen wij kunnen dat makkelijk bestrijden met een goed immuunsysteem. Ouderen en zwakkeren niet, eigenlijk gewoon normaal denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')