Hij is zo schattig hèquote:
Ik ben er even af.quote:
Antwoorden in zijn eigen taalquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is nauw![]()
ehhh wat doe jij met FF![]()
![]()
Fries?quote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fries?
(allemaal zo OT)
Sasha en Bern zijn het lekker eens met Jeff
JW en Jappie in de hangstoelquote:
Niet alleen z’n hoofd denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW en Jappie in de hangstoel
JW's hoofd is 2 x zo groot als die van Jappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alleen z’n hoofd denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
en 2x zo leeg.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW en Jappie in de hangstoel
JW's hoofd is 2 x zo groot als die van Jappie
vormiddag was zij daar en is op knie gevallenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee lieve jongen,jij wel zeker.Veel sterkte .je bent van de week al geweest.![]()
Ook netjes van mutti dat ze gaat.
haha.. precies wat Jasper ook zei.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
En maar klagen, zelf iets doen, ho maar
Makkelijkste wegquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
En maar klagen, zelf iets doen, ho maar
Trots op jou.en bedankt.Je bent een topper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
vormiddag was zij daar en is op knie gevallen
we gaan in 20 minutt
sterkte Marioquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
vormiddag was zij daar en is op knie gevallen
we gaan in 20 minutt
Wie is gevallen? Wat heb ik gemist? Stream2 ? Ik zit al de hele dag op 1 te kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op jou.en bedankt.Je bent een topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |