Uitspraken die steeds terugkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit even terug te lezen maar wat wordt er bedoeld met bingo spelen tijdens centraal
Ik trok die hele pot leeg.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de mensen die weten dat ze toch niet gaan winnen niet liever gaan feesten van de pot
Ik zal het proberen uit te leggen:quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit even terug te lezen maar wat wordt er bedoeld met bingo spelen tijdens centraal
Thanxx...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraken die steeds terugkomen.
Doen we gewoon samen,elke avond feest.quote:
Als ik daar manager was geweest had ik een soort ADE georganiseerd met goeie techno djs en 6 maanden lang met strakke kaken rondgelopenquote:
Thanxx...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen:
Ze hadden op die bingokaart wat vragen opgeschreven.
Bv: wat eten we vandaag , en hoeveel geld is er in de pot.
Als die vraag inderdaad werd gesteld, konden ze dat afstrepen.
Zo kon je dus je kaart vol krijgen en dan heb je Bingo.
Tandenpoetsen met Chrystal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:13 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als ik daar manager was geweest had ik een soort ADE georganiseerd met goeie techno djs en 6 maanden lang met strakke kaken rondgelopen![]()
Da’s wat overdreven, maar als de winnaar met 3 ton naar huis gaat en ze hebben een leuker verblijf, ik stem voorquote:
"Gaat Isaac nog iets wijs zeggen? "quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen:
Ze hadden op die bingokaart wat vragen opgeschreven.
Bv: wat eten we vandaag , en hoeveel geld is er in de pot.
Als die vraag inderdaad werd gesteld, konden ze dat afstrepen.
Zo kon je dus je kaart vol krijgen en dan heb je Bingo.
Als hun het leuk hebben, hebben wij kut streamsquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wat overdreven, maar als de winnaar met 3 ton naar huis gaat en ze hebben een leuker verblijf, ik stem voor
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:16 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als hun het leuk hebben, hebben wij kut streams
Dan staan ze 1,5 miljoen in de minquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.
Huh?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dan staan ze 1,5 miljoen in de min
Ik hoop zo dat het een dikke afgang gaat worden. Hij heeft zichzelf behoorlijk op een voetstuk gezet. Zo onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:18 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff:"Je snapt dat het van noodzakelijk belang is dat je op mij stemt".
(met een brede lach verzamelt hij zo stemmen. Hoopt hij.)
Ikke nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het een dikke afgang gaat worden. Hij heeft zichzelf behoorlijk op een voetstuk gezet. Zo onaantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |