abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206519371
Vanavond deel 1.
Lijkt mij heel leuk... lekker binnenkijken *G*

Trailer:
https://www.npo3.nl/house(...)022/WO_POWN_20012426

quote:
TIP
Binnengluren bij huizen die te koop staan in House for Sale

NPO 3 ·
VANAVOND ·
20:26 - 21:05

De makers van de nieuwe reportageserie House for Sale spreken mensen die hun woning te koop hebben ze staan, meestal miljoenenvilla’s of excentrieke panden. Ze vertellen waarom ze gaan verhuizen en geven een rondleiding.
Rondneuzen op makelaarswebsite Funda is voor veel mensen een aangenaam tijdverdrijf, zelfs als ze niet per se op zoek zijn naar een nieuwe woning. Want hoe ziet dat huis met het tekoopbord in de voortuin er aan de binnenkant uit? House for Sale bevredigt die nieuwsgierigheid.

House for Sale
Het nieuwe reportageprogramma gluurt niet alleen naar binnen bij huizen die te koop staan, maar laat ook de verkopende partij aan het woord. En dat zijn vaak kleurrijke figuren, want de programmamakers hebben een voorkeur voor miljoenenvilla’s en excentrieke stulpjes. De bewoners vertellen over wat ze allemaal hebben meegemaakt in het tekoopstaande pand en waarom ze hebben besloten te verhuizen. Uitzendende omroep Powned omschrijft hun verhalen als ‘ontroerend en soms onthutsend’.
  dinsdag 1 november 2022 @ 16:40:45 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206522175
Vanavond:
De excentrieke Rob en zijn vrouw Nathali hebben hun paleisje op een recreatiepark in Moordrecht al enige tijd te koop staan. Ze leven als een ware jonkheer en -vrouw, want het chalet is omgetoverd tot een echt middeleeuws kasteel, inclusief ridders, tronen en schilden.

Met veel verdriet verkoopt Mariska het bouwval van haar ouders in Zeeland. De droom van haar vader om een eigen paradijs te creëren is helaas nooit uitgekomen.

In St. Willebrord ontmoeten we Paulus, een selfmade man die samen met vrouw en zoon een enorm huis bouwden met een speciaal plekje voor zijn Ferrari. Toch zijn ze er niet gelukkig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:45:55 #3
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206525450
Wat een gast joh :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 1 november 2022 @ 21:01:47 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206525697
Oh mên 500.000 voor een recreatiewoning met kasteelaspiraties.
Langs de snelweg...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206525724
Het lijkt wel het programma showroom!
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:57:31 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206690142
Ik weet het niet hoor, ik hou wel van een beetje humor, maar ik hoor het niet bij de "religieuze cabaretier" in Leeuwarden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206693224
Dat huis met "strandje" en water ook... geweldig! Jammer dat het zo'n "zullen we eerst even naar de kindjes gaan" type is en dan een kind bedoelt dat tegen de puberteit aanzit....
Maar goed, het geeft gelijk aan hoe ze haar kinderen ziet; als kindjes, als het aan haar lag dan had ze niet eens met de kinderen overlegd of ze wel naar Portugal wilden emigreren.
Het huis was verder super.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_217186057
Nieuw seizoen start vanavond om 20:25.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')