Lekker koud hé, weet ze ook eens hoe dat voelt.. egotripper dat wijf..quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze baalt dat ze niet de eerste was in de douche.
Ze hebben haar door lijkt het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker koud hé, weet je ook eens hoe dat voelt.. egotripper dat wijf..
True, ik ben benieuwd of ik sommige mensen wel weer heel leuk ga vinden tijdens het jaar. Daarom vind ik het ook leuk dat het een heel jaar is. Dat je dan heel veel kanten ziet van de mensen die blijven. Als het BB zou zijn is het al weer bijna afgelopenquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn maar gewoon mensen, met leuke en minder leuke kanten.
En wij zien maar een deeltje.
Denk eerder zijn lever.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Berend denkt aan z'n blinde darm of mild/ nieren.... waar hij last van heeft
Huhquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Blinde darm en milt kan je zonder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij was toch duizelig en zo ?
Heeft hij ook pijn dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:43 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zou het een echte regel zijn, of een zelfbedachte regel?
Dat bedoelde ik dit keer niet ,check haar kale plekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de manager achter de pc mocht.
Ik denk dat dat meevalt .. lichtinval , en hand in het haar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik dit keer niet ,check haar kale plekken.
Ja inderdaad maar hij heeft ook pijn rechts in z'n buik, zei hij net... en koorts...quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij was toch duizelig en zo ?
Martin mocht gisteren ook al scrollen.Maddy heeft zelf regels bedacht.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zou het een echte regel zijn, of een zelfbedachte regel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |