op het moment dat het thais eten binnen kwamquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K zich het vandaag ineens herinnerde
Dat was inderdaad een triggerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
op het moment dat het thais eten binnen kwam
mexx zit de hand te kriebelen waar Matin mee in zijn broek zitquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx brengt alle gesprekken terug op seks.
Je zou hopen dat die streamlocks daarvoor zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind dat echt raar dat wat Martin doet niemand er iets van zegt of aangesproken word door regie. Zoiets doe je toch niet constant.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx zit de hand te kriebelen waar Matin mee in zijn broek zit![]()
Ze zal er wel zin in hebben 🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Hint hintquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna wel ja. Maar dat hij dat ook gewoon vol voor de camera doet. Ik zou dat echt raar vinden en zeker als er iemand naast ligt. Vreemd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou hopen dat die streamlocks daarvoor zijn.
Hoort bij het leven. Zoe was ook met een seksspeeltje bezig vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik vind dat echt raar dat wat Martin doet niemand er iets van zegt of aangesproken word door regie. Zoiets doe je toch niet constant.
Johquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?
Waren er geen camera's dan hadden ze al gekrikt
dat konden wij niet zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort bij het leven. Zoe was ook met een seksspeeltje bezig vandaag
En nog denkt de dat niemand dat door heeftquote:
Dat kan maar heb dit nog nooit eerder zo in een rls gezien. Vind het ook apart.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort bij het leven. Zoe was ook met een seksspeeltje bezig vandaag
Echt een kinderachtig schoolplein pest planquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: De volgende keer als Maddy binnen komt moeten we allemaal ons mond houden totdat ze weer weg gaat dan voelt ze zich heel ongemakkelijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een kinderachtig schoolplein pest plan
Ik hoef dat ook niet te zien zo vol op beeld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat konden wij niet zien
en de deelnemers ook niet
Netjes dat ze het dan niet voor de camera doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze iedere dag bij Martin ligt?
Waren er geen camera's dan hadden ze al gekrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |