“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”quote:
Vertel me meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk![]()
Wat een stel onbeschofte Rikken bij elkaar
bye bye berendquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”
Ze moeten toch 24 uur aanvragen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen”
De meesten schepten hun borden zo vol mogelijk, voordat iedereen zijn bord leeg had werd er door sommigen alweer een tweede keer opgeschept. Djedi heeft uit een bak alle garnalen gevist, omdat ze nooit vlees eet, vond ze wel een goede oplossing. Kim K. is jankend naar boven vertrokken en kreeg daar een bord eten, eerst Wanda erachter aan, daarna ook Djedi, Mexx en Zoe.quote:
Die mogen dan meteen meequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Erik en Nadir uiteraardwaren het roerend met Berend eens
Waarom moest ze huilen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten schepten hun borden zoveel mogelijk, voordat iedereen zijn bord leeg had werd er door sommigen alweer een tweede keer opgeschept. Djedi heeft uit een bak alle garnalen gevist, omdat ze nooit vlees eet, vond ze wel een goede oplossing. Kim K. is jankend naar boven vertrokken en kreeg daar een bord eten, eerst Wanda erachter aan, daarna ook Djedi, Mexx en Zoe.
Erik heeft alle bakjes leeg gelikt en de restanten warm in de koelkast gezet.
Het was reuze gezellig
Garnalenwijfquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom moest ze huilen?
Ik had djedi met garnaal en al de hottub ingesmeten. Egoïstisch viswijf.
je bent scherp vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
Het zusje van Kim K is ietwat autistisch, de wereld verging.
Dat is ze sinds vandaag ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
getwijfeld, maar ik ging voor visquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Garnalenwijf![]()
Ik denk dat Kim K zich het vandaag ineens herinnerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |