Ze laat zich niet zomaar wegpratenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ze laat zich niet zomaar wegpratenEerder vandaag ook al tegen Jeff en Maddy.
het is allemaal raarquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik blijf het raar vinden een vrouw van 39 die een kind van 20 ligt te aaien in bed. En dan mag GJ niet samen zijn met dat kind (alice) want dat vind Bep raar.
Alicia vierde een paar dagen geleden dat ze 3 maanden verkering had en ze zitten al meer dan 2 maanden in de loods, dus dat vriendje zal wel mee vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is allemaal raar
maar dat meisje (echt geen kind) heeft een vriend
en dat maakt het nog raarder
en Alicia probeert Isaac en Babette regelmatig tegen elkaar op te zetten
Jeffrey vertrouwt haar niet en moet haar nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is allemaal raar
maar dat meisje (echt geen kind) heeft een vriend
en dat maakt het nog raarder
en Alicia probeert Isaac en Babette regelmatig tegen elkaar op te zetten
ik weet niet of ze dingen verzintquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey vertrouwt haar niet en moet haar niet
Blijkbaar is een keer gekwetst en verzint ze dingen
Ze was eerst goed met Jeff maar daarna ging ze opeens dingen verzinnen/verspreidenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dingen verzint
weet ook niet waar je nu op doelt
Die zegt niks terug toch?quote:
dat was nadat ze haar 24 uur had aangevraagd en weer had ingetrokkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze was eerst goed met Jeff maar daarna ging ze opeens dingen verzinnen/verspreiden
Als jij het niet weet weet niemand hetquote:
Ik kan niet vanaf 's morgens vroeg tot diep in de avond voor mijn peecee zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij het niet weet weet niemand het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
en daarna LINGOquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft zich vorig jaar met een vriend opgegeven voor Hunted
Nee dat ging over nog eerder zoals ik het begreep want er werd gefluisterdquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was nadat ze haar 24 uur had aangevraagd en weer had ingetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |