ach nadir lult wel weer wat over maddy tegen een anderquote:
Ze houdt van keiharde sexquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en la ie mij keihard op mijn reet slaat
Okquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en als ie mij keihard op mijn reet slaat
Heeft ze zelf bedacht.quote:
Zei ze geen liefde bedrijven sexquote:
lekker on stream roepenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zei ze geen liefde bedrijven sex
Wanda weet van wantenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Wanda: ik hou ervan als ie aan mijn haren trekt, en als ie mij keihard op mijn reet slaat
Gaat ze dan knorren?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Ze krijgt vrijstelling van 1 eliminatie?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
manager kan niet worden geelimineerd
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Weten we dat ook weerquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |