Diegene waar ze het laatst sex mee had gehad? Want dat vertelde ze laatst ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vertelt over iemand die ze leuk vond toen ze het huis in ging, iemand van de FEBO, ze denkt elke avond aan hem als ze gaat slapen. Ze werd thuis opgehaald....en SL
er zal ook een warmte stand op zittenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Rupert heeft last van opvliegers terwijl hij in de massagestoel ligt
Nee dit ging om iemand anders, dom wichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Diegene waar ze het laatst sex mee had gehad? Want dat vertelde ze laatst ook.
Ik kan niet tegen dat soort films , daar is mijn hartje te teer voorquote:
Een maandje oefenen, en iedereen die het dan 5 minuten kan wint een X bedrag?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dit moeten ze gaan doen,denk ik
https://fitgirlcode.nl/de(...)p-5-minuten-planken/
Wat een fokking puber (terwijl het om KimK draait)quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vertelt over iemand die ze leuk vond toen ze het huis in ging, iemand van de FEBO, ze denkt elke avond aan hem als ze gaat slapen. Ze werd thuis opgehaald....en SL
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat soort films , daar is mijn hartje te teer voor
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijd
nooit meer slapen![]()
![]()
Door Leontien Ruiters?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit Amsterdammend gekeken op 16 jarige leeftijd
nooit meer slapen![]()
![]()
gewoon niet mijn dingquote:
spiegeltje nodigquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Je moet Rupie niets vertellen want de volgende dag gaat het door loods heen.
Goh maddy
En met gespeeld dramaqueen kennelijk minderquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Nadir heeft er moeite mee om gespeeld leuk te doen
Die hebben elkaar wel gevonden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon niet mijn ding
ik hou er niet van
ik slaap er niet van
ik kan het niet zien![]()
Maddy en Nadir bonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |