Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor het eten maakt het niet uit. Alleen de koelkast moet wat harder werken...
Nah echt heel warm was het al niet meer...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg warm spul in de koelkast staat wordt de rest ook verwarmd
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Warm eten in je koelkast? Volgens Schlunegger kan je koelkast de warmte van het eten gewoon aan. Om de andere producten in je koelkast vers te houden, kun je deze even aan de kant schuiven zodat ze het warme eten niet raken. Om je warme eten nog sneller te laten afkoelen, kun je het in kleine porties verpakken.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstHij zorgt er nu voor dat alles zo snel mogelijk in de koelkast gaat.
Kunnen de vliegen er ook niet meer bij
Ja zeg, wat was het nou?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nah echt heel warm was het al niet meer...
Ik doe zelf ook nooit, maar volgens Google kan het dus wel..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaan
Volgens de ene link die jij quote welquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook nooit, maar volgens Google kan het dus wel..
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:32 schreef D. het volgende:
Hoe zit dat met dat planken trouwens? Is dat een opdracht?
Als je het eten afdekt toch niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet goed in verband met de bacteriën in de koelkast, op die manier geef je ze de kans toe te slaan
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Bern loopt anders als hij zijn haar los heeft
Briefquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de regie? wanneer word dat gezegd?
Behalve zijn leverworst, hij bleef er bij dat die niet in de koelkast hoeft ook al las hij op het etiket dat het gekoeld bewaard moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft denk ik een heel wijze les geleerd met zijn leverworstHij zorgt er nu voor dat alles zo snel mogelijk in de koelkast gaat.
Kunnen de vliegen er ook niet meer bij
Ik had vroeger alleen maar liefjes met lang haar. nu vind ik er geen reet meer aanquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Bern loopt anders als hij zijn haar los heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |