Ivm schoonmaken en omdat dan de vloer nog nat isquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is dat met die badkamer open en dicht dan?
Grapjequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmiddag stond Zoë met een vibrator in de douche...Misschien moeten ze het putje reinigen...quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ah een vibro-grap?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ivm schoonmaken en omdat dan de vloer nog nat is
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
GJ is volgens mij helemaal klaar met Nadir.
Op op alles is opquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:28 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het voor morgen heel karig met wat ze nog hebben.
Ze zijn net weer on speaking terms.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
GJ is volgens mij helemaal klaar met Nadir.
Nee zo bedoelde ik het niet maar als ik nu meerdere Posts lees zou dat best wel eens kunnenquote:
Echt een valse nichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef greysbones het volgende:
Wendy is er achter dat Rupie het plakband heeft
Precies wat Wendy tegen hem zeiquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Nadir lult in je gezicht met je, en achter je rug over je.
De zieligheid staat op zijn smoel geschrevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een zeur is dat zeg. Jaja dat wisten we al, maar hij blijft ook aan de gang. GJ is hem zat.
[ afbeelding ]
Dat laatste klopt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir: hoe ga jij met al die negativiteit om
Esther: ik zie nik en ik hoor niks
Hoezo? is plakband die ze hebben gekregen bij de posters voor manager. Maddy en Janet hebben toen ook de plkaband zelf gehouden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |