Eeehh nee. zijn gewoon aan het kletsen en berend heeft trek en dorst.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:43 schreef chufi het volgende:
Maar denk niet dat Leilah op Berend valt ...
Ja dat kan en mag .... Zelfs op een dichte zak chips kwam er al een vlieg afquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeehh nee. zijn gewoon aan het kletsen en berend heeft trek en dorst.
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan en mag .... Zelfs op een dichte zak chips kwam er al een vlieg af
Ergens een dooie duif.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.
Hou op ik heb net Dahmer gekeken op NFquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar de fuck blijven die vliegen vandaan komen, liggen er dooie beesten in de muren of zo.
Ja zeg, mot je zulke dingen niet kijken he.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op ik heb net Dahmer gekeken op NF
Amai,trusten.quote:
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, mot je zulke dingen niet kijken he.![]()
Volgens mij vertelt leila dat ze de 1 op 1 gesprekken met mensen wel leuk vind omdat je elkaar dan beter leert kennen. Tis een beetje moeilijk te volgen
1 op 1 gesprekken zijn altijd anders dan als je met meer in gesprek bent. Is buiten de loods ook zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..
Net dat filmpje even gezien over die ruzie met Moraima.Is gewoon lullig hoe ze tegen Leila doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook dat Leilah dat prima doet ... die lijkt gewoon wel geinterresseerd te zijn .. Ze komt dan misschien wat sullig over , maar dat komt meer door haar achtergrond als vluchteling die nog niet alles goed begrijpt .. maar meer dan we denken wel ,..
Oh gemist ... mischien ff kijken danquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net dat filmpje even gezien over die ruzie met Moraima.Is gewoon lullig hoe ze tegen Leila doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |