Ah wel een luxe ... zou de sponsor niet willen dat ie wat vaker in beeld was ? Arme sponsorquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is de stoel @:Chufi
[ afbeelding ]
Prostaat voornamelijk.quote:
Vooruit.quote:
Heerlijk die stoelen, bij mijn kapper hebben ze er ook een aantal voor tijdens het haren wassen ow heerlijk!quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer, op een bootwas best lekker, zeker die dingen om je onderbenen heen.
![]()
Berend en leila lullen nog steeds over geld en eten. Nou ja, vooral berend lult veel, leila luistert.
Echt?quote:
Was GJ nog niet gestopt dan ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
Berend gaat een keer met gj naar tsjechie om te pokeren.
Ik dacht van wel, omdat ie veel schulden had in het verleden daardoor. Maar ja, denk een makkelijk excuus om dan toch aan zijn verslaving toe te geven. Want samen met iemand anders gaan.quote:
Met een miljoen kan je veel doen.quote:
Misschien is het gewoon een verhaallijntje van niksquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, omdat ie veel schulden had in het verleden daardoor. Maar ja, denk een makkelijk excuus om dan toch aan zijn verslaving toe te geven. Want samen met iemand anders gaan.
Of een aandachtsverhaaltje, hoe dan ook, na de loods gaat ie met berend dus naar tsjechie om te pokeren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een verhaallijntje van niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |