mijn keuze is gevallen op de knoflooksaus van de albert heyn.. Gewoon die in een zwart bakje zit, en bij de vleeswaren te krijgen is, echt heerlijk vers... ziet er goed uit, en stinken doet hij ook niet zo..
Bak vol mayo, daaro een zooi knoflook teentjes bij-in, aardig wat sambal en nog wat *geheime kruiden volgens het familie recept *
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:52 schreef esjuh het volgende:
zelfgemaakte!
quote:Nou dan kan nog best tegen vallen. Als je er een beetje TE veel knoflook in mik wordt ie al heel snel vies.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:54 schreef MSXUser het volgende:[..]
En zo moeilijk is het niet.
Ik vindt die van DEEN het lekkerst. Tikkie gezoet
Als mijn broer het zelf maakt vind ik het ook wel
Verder de plastic potjes verse knoflooksaus die in supermarkt in koeling staan Weet zo snel het merk niet...
Echt bijzonder lekker.
quote:enne wat zegt je naast omgeving
Op vrijdag 7 februari 2003 21:48 schreef nijntje-pg het volgende:
Voor iedereen die net zo gek is op knoflook als ik een tip:
Je moet wel even een goeie chinees vinden maar als je er dan een hebt gevonden dan hebben ze daar vast kip taussi. Of te wel (in het chinees) chi tjoe kai (of hoe je het ook schrijft). Dat is kip in knoflook saus......beetje pittig maar niet te. Een speciale saus....gemaakt van zwarte bonen en die smaken naar knoflook. Als je dat eet waan je je even in de hemel op aarde!
quote:Moet toegeven dat het een behoorlijke geur achterlaat...maar daarvoor ook een tip.....1 kop koffie en de geur is weg. En ook dit is door de mensen om me heen bevestigt
Op vrijdag 7 februari 2003 21:49 schreef Plokky het volgende:[..]
enne wat zegt je naast omgeving
quote:zit niks anders op dan het een keer te proberen
Op vrijdag 7 februari 2003 21:56 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Moet toegeven dat het een behoorlijke geur achterlaat...maar daarvoor ook een tip.....1 kop koffie en de geur is weg. En ook dit is door de mensen om me heen bevestigt
quote:en citroen en veel peper..
Op vrijdag 7 februari 2003 18:59 schreef ruby het volgende:
Zelfgemaakte: mayonaise, likkie mosterd, knoflookteentjes, yoghurt en peterselie.Echt bijzonder lekker.
- 5 tenen knoflook
- mayonaise en slagroom (van allebei evenveel)
- worchester saus
- beetje peper
quote:ik lust geen koffie!! yuch!!
Op vrijdag 7 februari 2003 21:56 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Moet toegeven dat het een behoorlijke geur achterlaat...maar daarvoor ook een tip.....1 kop koffie en de geur is weg. En ook dit is door de mensen om me heen bevestigt
quote:Een bos peterselie in je mond proppen.
Op donderdag 13 februari 2003 11:27 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:
ik lust geen koffie!! yuch!!
wat kan je inplaats daarvan nemen???
quote:Anders chocomel?
Op donderdag 13 februari 2003 22:07 schreef ruby het volgende:[..]
Een bos peterselie in je mond proppen.
quote:Volgens mij ga je daar alleen maar meer van meuren. Peterselie schijnt het allemaal wat te neutraliseren.
Op donderdag 13 februari 2003 22:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Anders chocomel?
quote:Knoflooksaus moet stinken....
Op vrijdag 7 februari 2003 17:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie nou echt LEKKERE knoflooksaus?mijn keuze is gevallen op de knoflooksaus van de albert heyn.. Gewoon die in een zwart bakje zit, en bij de vleeswaren te krijgen is, echt heerlijk vers... ziet er goed uit, en stinken doet hij ook niet zo..
quote:ja, alleen zijn mijn collega's er minder enthousiast over. Er gaat bijna een hele bol knoflook in, en een klein beetje worchestersaus.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:52 schreef esjuh het volgende:
zelfgemaakte!
quote:Een biertje na het eten van knoflook helpt ook tegen de geur. Maar niet zo goed als koffie.......
Op donderdag 13 februari 2003 11:27 schreef Mashimaro_scum_bunny het volgende:[..]
ik lust geen koffie!! yuch!!
wat kan je inplaats daarvan nemen???
quote:als ie niet stinkt is 't geen konflooksaus
Op vrijdag 7 februari 2003 17:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie nou echt LEKKERE knoflooksaus?mijn keuze is gevallen op de knoflooksaus van de albert heyn.. Gewoon die in een zwart bakje zit, en bij de vleeswaren te krijgen is, echt heerlijk vers... ziet er goed uit, en stinken doet hij ook niet zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |