Bank in beeld nu, jeffrey is aan het praten, ik durf niet te luisteren of het weer een herhaling is van eerdere verhalen van hem, oh berend zit er ook bijquote:
En Leila, Erik..quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bank in beeld nu, jeffrey is aan het praten, ik durf niet te luisteren of het weer een herhaling is van eerdere verhalen van hem, oh berend zit er ook bij
Joh!quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
Je raad het nooit, ze hebben het over eten.
Klopt.. Met Sjeffie "aan de macht" is het elke dag lekker vreten wat je wil ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bank in beeld nu, jeffrey is aan het praten, ik durf niet te luisteren of het weer een herhaling is van eerdere verhalen van hem, oh berend zit er ook bij
Ik niet.Heb een havermout allergie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Vraagje aan jullie hè...
Zouden jullie allemaal havermout eten?
Mooi praatjes, die vullen niet de gaatjes, we zullen het zien als hij wordt gekozen, ben benieuwd van de week wie de nieuwe manager gaat worden hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. Met Sjeffie "aan de macht" is het elke dag lekker vreten wat je wil ...
Oja dat zou ik ook nog kunnen zeggen danquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik niet.Heb een havermout allergie.
Als die haver moet wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Vraagje aan jullie hè...
20kx 25quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, haal er 20K uit en je hebt een aantal weken goed eten, veel drank etc.
Je moet alleen een meerderheid zien te verkrijgen ....
Nee, dan maar geen ontbijt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Vraagje aan jullie hè...
Zeker wel, om de dag met nootjes, banaan en bessenquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Vraagje aan jullie hè...
Weet niet eens of ik dat ooit heb gegeten, misschien als peuter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Vraagje aan jullie hè...
De koekjes zijn best lekker jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dan maar geen ontbijt.Als koekie wil ik het nog wel proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |