quote:Is goed, wij volgen je wel! op zo'n 200 meter afstand
Op woensdag 12 februari 2003 10:50 schreef Bastard het volgende:
Nou ik leid jullie wel de oorlog in hoor
quote:Zou ik mn config moeten aanpassen dan
Op woensdag 12 februari 2003 10:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik geloof je, tis alleen dat ik amper LAG heb. Kan op 1 hand tellen hoe vaak ik LAG kreeg in de tijd dat ik dit spel heb !
quote:Sinds 1.3 heb ik ook nauwelijks meer lag.
Op woensdag 12 februari 2003 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof je, tis alleen dat ik amper LAG heb. Kan op 1 hand tellen hoe vaak ik LAG kreeg in de tijd dat ik dit spel heb !
Ik gebruik geen MSN, ik kijk meestal op All-seeing Eye wie er online is.
Wat trouwens erg handig is dat wanneer een server vol is je hem wel gewoon kunt aanklikken. Programma logt dan vanzelf in als er een plekje vrijkomt.
quote:Dat viel me ook op. Vaak wacht ik nog een tijdje voordat ik een kamer in ga en dan ga ik en dan ben je er soms nog niet. Je had het ook over lange laadtijden etc,...die ken ik ook niet.
Op woensdag 12 februari 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Zou ik mn config moeten aanpassen dan
![]()
Het valt me ook op dat jij eerder in het spel al zit, en ook eerder er uit bent namelijk...
Ik heb alles voluit en maximaal staan in het spel.. alles.
Bij mij staat ook alles vol ja. alles op max.
quote:Dat vond ik ook een heerlijke optie ja !
Op woensdag 12 februari 2003 11:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat trouwens erg handig is dat wanneer een server vol is je hem wel gewoon kunt aanklikken. Programma logt dan vanzelf in als er een plekje vrijkomt.
quote:Ik heb "maar" 256 RAM geheugen
Op woensdag 12 februari 2003 11:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat viel me ook op. Vaak wacht ik nog een tijdje voordat ik een kamer in ga en dan ga ik en dan ben je er soms nog niet. Je had het ook over lange laadtijden etc,...die ken ik ook niet.
Bij mij staat ook alles vol ja. alles op max.
quote:http://www.udpsoft.com/eye/
Op woensdag 12 februari 2003 11:04 schreef Atrimar het volgende:
Waar kan ik all seeing eye vandaan halen? Die patch vind ik wel.
quote:Allright. pffff laatste keer dat ik online gespeeld heb was nog met Delta Force
Op woensdag 12 februari 2003 11:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Mmmm,...zelf blaas ik met 512 RAM over het scherm. Misschien is dat het. De Geforce 4 is idd gelijk en de internet connectie ook. Het moet de RAM zijn denk ik ! Ik heb namelijk die laadtijden niet die jij zegt te hebben ! Refresh rate op scherm is ook razendsnel !
Op woensdag 12 februari 2003 11:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb "maar" 256 RAM geheugen
Heb dezelfde 3D kaart dan jou namelijk..
Gebruiken jullie eigenlijk ook allemaal die Blood Patch?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 12-02-2003 11:10]
Ik wilde deze link eigenlijk al 2 dagen geleden plaatsen, maar ja...
quote:Ik heb een pentium 2,4 een 256 RAM en een Gforce 4 met 64MB intern ... en heb dus vaak haperingen.
Op woensdag 12 februari 2003 11:09 schreef Atrimar het volgende:
met een AMD 1600 en een 256MG plus GeForce 64 MB is het wel te doen toch
kan ik denk ik wel 64 Mb overzetten uit mn oude pc toch?
quote:Ik heb ooit wel eens een bloodpatch installed maar die vond ik erg smack. Werkt die van jouw goed dan en zie je echt goed bloed vloeien. Zijn er trouwens meerdere bloodpatches?
Op woensdag 12 februari 2003 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een P3-933, GForce2 en 512 MB. Ik heb alles op medium gezet.Gebruiken jullie eigenlijk ook allemaal die Blood Patch?
Wat ik ook wel wilt is de originele vlaggen. Het hakenkruis en de Japanse rode zon etc....die oude originele vlaggen heersen. Daar is ook een patch van...iemand ervaring mee?
quote:Haperingen of LAG,...er is een verschil namelijk !
Op woensdag 12 februari 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb een pentium 2,4 een 256 RAM en een Gforce 4 met 64MB intern ... en heb dus vaak haperingen.
quote:Ok.. de ene keer blijft het beeld hangen (Zie je mannetje wel de beentjes bewegen maar niet lopen) en de andere keer is de verbinding brak (inclusief melding) beide komen met regelmaat voor.
Op woensdag 12 februari 2003 11:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Haperingen of LAG,...er is een verschil namelijk !
En dus kan ik trouwens de zwengel weer geven aan "Pc gamen sucked"
quote:Ik heb geloof ik ergens in dit topic of het ander BF-topic een link naar de bloodpatch geplaatst die ik gebruik. Werkt prima, je ziet rode wolkjes (beetje zoals in Saving Private Ryan), niks overdreven. Maar ik vind het wel handig aangezien ik zo beter kan zien of ik iemand raak.
Op woensdag 12 februari 2003 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ooit wel eens een bloodpatch installed maar die vond ik erg smack. Werkt die van jouw goed dan en zie je echt goed bloed vloeien. Zijn er trouwens meerdere bloodpatches?
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:Na patch 1.3 zie je een sterretje om je aim-cross zodra je iemand geraakt hebt. Let maar op. Maar ik ga de bloodpatch en flagpatch wel eens even installen. Ben benieuwd !
Op woensdag 12 februari 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb geloof ik ergens in dit topic of het ander BF-topic een link naar de bloodpatch geplaatst die ik gebruik. Werkt prima, je ziet rode wolkjes (beetje zoals in Saving Private Ryan), niks overdreven. Maar ik vind het wel handig aangezien ik zo beter kan zien of ik iemand raak.
quote:Weet ik niet vriend. Geen idee,...heeft met pins en slots te maken. Te technisch voor me
Op woensdag 12 februari 2003 11:27 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:In die flagpatch ben ik ook wel geinteresseerd.
Op woensdag 12 februari 2003 11:29 schreef Chocobo het volgende:
Na patch 1.3 zie je een sterretje om je aim-cross zodra je iemand geraakt hebt. Let maar op. Maar ik ga de bloodpatch en flagpatch wel eens even installen. Ben benieuwd !
Wie kan er trouwens goed vliegen en voor luchtdekking zorgen??? Sommige van die gasten zijn echt goed, ik durf niet eens meer een tank in te gaan.
quote:Wat heb je voor oude PC? Als je een slot vrij hebt op je moederboord hebt zou je het allicht kunnen proberen.
Op woensdag 12 februari 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:
quote:Een intel 450mhz met 128 MB RAM .. kan ik er toch gewoon uithalen en overzetten dan?
Op woensdag 12 februari 2003 11:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat heb je voor oude PC? Als je een slot vrij hebt op je moederboord hebt zou je het allicht kunnen proberen.
quote:Je hebt verschillende soorten RAM, details weet ik ook niet. Probeer het gewoon even. Kast openmaken en rammetjes erin klikken.
Op woensdag 12 februari 2003 11:34 schreef Bastard het volgende:
Een intel 450mhz met 128 MB RAM .. kan ik er toch gewoon uithalen en overzetten dan?
Ff offtopic ik weet het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |