quote:Mmm... dat is mooi maar iedereen mag joinen Toch bastard ??
Op dinsdag 11 februari 2003 20:11 schreef Passione het volgende:
Ik kan binnenkort server plus webruimte wel regelen. Webruimte voor niets denk ik, server voor laagste prijs. Alleen nog even actief meedoen met de clan als het mag
quote:Ja duh
Op dinsdag 11 februari 2003 20:54 schreef Chen het volgende:[..]
Mmm... dat is mooi maar iedereen mag joinen Toch bastard ??
Wie heeft mij tot leider van de pack gekozen dan
quote:Hey, Kan je dat ook regelen voor andere clans?
Op dinsdag 11 februari 2003 20:11 schreef Passione het volgende:
Ik kan binnenkort server plus webruimte wel regelen. Webruimte voor niets denk ik, server voor laagste prijs. Alleen nog even actief meedoen met de clan als het mag
quote:Kan je zelf toch wel....
Op dinsdag 11 februari 2003 21:15 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Hey, Kan je dat ook regelen voor andere clans?
zo ja, hoe duur wordt het dan?
Anders heb ik wel intresse
quote:Riiiiight hehehehehe
[b]Op dinsdag 11 februari 2003 21:08 schreef Chen het volgendeJAJA Bastard niet in top 10 hij had lag (zei die teminste
)
quote:Daar heeft hij wel vaak last van hé?
Op woensdag 12 februari 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Riiiiight hehehehehe
quote:Vertel me alsjeblieft dat je de trekker hebt overgehaald
Op woensdag 12 februari 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens Bastard, je moet niet zo lang stil blijven staan!
quote:Nee, ik vind TK-en lame...als doorzeefde Bastard mij 5 seconden later om "even gedag" te zeggen!
Op woensdag 12 februari 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat je de trekker hebt overgehaaldPleeeeeaase ?
De eerste keer dat ik met gelly in een team speelde jeukte mijn vingers wel, maar ik heb me ingehouden.
quote:Tis een hufter soms dus ik houd me niet in
Op woensdag 12 februari 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee, ik vind TK-en lame...als doorzeefde Bastard mij 5 seconden later om "even gedag" te zeggen!
De eerste keer dat ik met gelly in een team speelde jeukte mijn vingers wel, maar ik heb me ingehouden.
quote:Jij nam het initiatief! You're walking point buddy!
Op dinsdag 11 februari 2003 21:06 schreef Bastard het volgende:
Wie heeft mij tot leider van de pack gekozen dan
quote:Gijs... ik kan niet op meer op 2 handen tellen hoe vaak er hangers in zitten hoor
Op woensdag 12 februari 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Riiiiight hehehehehe
Daarnaast, ik ben maar een newbee in het spel hoor.. kwam gisteren nog een nieuw level tegen bijvoorbeeld
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee, ik vind TK-en lame...als doorzeefde Bastard mij 5 seconden later om "even gedag" te zeggen!
quote:Ow..
Op woensdag 12 februari 2003 10:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jij nam het initiatief! You're walking point buddy!
Nou ik leid jullie wel de oorlog in hoor
quote:Ff je nick aanpassen naar [FOK]Atrimar, patch 1.3 installen, eventueel ook AllSeeingEye installen, en dan zie je hier wel staan waar een fokker gaat gamen, of via gamespy toevoegen aan de buddylist
Op woensdag 12 februari 2003 10:51 schreef Atrimar het volgende:
Ik wil ook! (al moet ik eerst mijn router configgen om een poort open te gooien)
Hoewel, meestal spreek ik via MSN af welke server we pakken.. herrinert me, strolie, heb je MSN?
Ik vind het trouwens wel cool om in die lijstjes allemaal [FOK] tags te zien staan
quote:Ik geloof je, tis alleen dat ik amper LAG heb. Kan op 1 hand tellen hoe vaak ik LAG kreeg in de tijd dat ik dit spel heb !
Op woensdag 12 februari 2003 10:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Gijs... ik kan niet op meer op 2 handen tellen hoe vaak er hangers in zitten hoor
Zeker om de 20 seconden blijft het beeld hangen en is de connection slow... En ja, als je dan verwoed bezig bent.. kan dat fataal zijn aan het front.Daarnaast, ik ben maar een newbee in het spel hoor.. kwam gisteren nog een nieuw level tegen bijvoorbeeld
quote:Daar ben jij echt een hond in. Jij schiet iedereen neer die in een vliegtuig stapt waar jij in wilt. Dat heb ik nou al een paar keer gezien
Op woensdag 12 februari 2003 10:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat moest ik gewoon doen.. ik zag je staan en had er al dikke lol om!
Enne.. ik sta op een vliegtuig te wachten op dat plaatje
Terecht als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |