Zou jij Badr pijpen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
Trouwens als Badr zich al zo willen laten pijpen, dan zou het zeker niet door zo een lelijkerd als Gordon laten doen, 6.4 miljoen mannen knapper dan hem in Nederland.
Bah nee, ik heb hem wel paar keer gesproken en vond het ook geen aardig persoon, op een vervelende manier heel arrogant.quote:
Wie? Badr of Gordon?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bah nee, ik heb hem wel paar keer gesproken en vond het ook geen aardig persoon, op een vervelende manier heel arrogant.
Haha Gordon, ik heb overigens wel eens een tijdje gesproken met Jérôme Le Banner alleen zijn Engels was niet zo goed, en ik had best wat biertjes opquote:
Zou je Badr pijpen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha Gordon, ik heb overigens wel eens een tijdje gesproken met Jérôme Le Banner alleen zijn Engels was niet zo goed, en ik had best wat biertjes op
Hahahaha.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:16 schreef Aloulu het volgende:
Al zou badr gepijpt zijn geweest door een man, maakt hem niet perse homo 🤣
We gaan nu naar de COMMANDS @Zipportalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef BMW1993 het volgende:
Op de website van roddelpraat staan soms ook wel extreem walgelijke reacties, op geenstijl of dumpert zou zoiets een ban op leveren, daar mag Jan Roos ook wel eens iets aan gaan doen..
Ja in alle Arabische landen. Dus zolang die andere mannen zijn dick laat zuigen geen probleem 😎quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:57 schreef polderturk het volgende:
Hahahaha.
Dat is in de Marokkaanse cultuur toch zo? Dat heb ik van verschillende Marokkanen gehoord.
Degene die een andere man in de kont neukt is ook geen homo in Arabische landen, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:05 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja in alle Arabische landen. Dus zolang die andere mannen zijn dick laat zuigen geen probleem 😎
Jep.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Degene die een andere man in de kont neukt is ook geen homo in Arabische landen, toch?
Klopt. Alleen als jij het “vrouwtje” van de twee bent.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:49 schreef polderturk het volgende:
Degene die een andere man in de kont neukt is ook geen homo in Arabische landen, toch?
Bron?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Klopt. Alleen als jij het “vrouwtje” van de twee bent.
@raptorix koopt gelijk een ticket naar een Arabisch landquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Klopt. Alleen als jij het “vrouwtje” van de twee bent.
Hoe gay wil je het hebben!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:53 schreef ReplaR het volgende:
Dacht dat hij de bitch van Ronaldo was?
[ afbeelding ]
Jezus! Hoe gay fout wil je het hebben!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
En Kadyrov.
[ afbeelding ]
[..]
Ditjesendatjes.nl dus waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |