nu staan de chicks in de rij voor een handtekening op hun decolletequote:
nee ik typ dat steedsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:05 schreef suzi1 het volgende:
heb jij die text daar vast in staan he haha
nice!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
above & beyond group therapy
je kan mij wel gaan vervangen johquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
vanochtend op de wc ook hard gedraaid
dat is wel goeie shit volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
o deze heb hij schakel https://www.reloop.com/reloop-beatmix
Aly us.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:20 schreef suzi1 het volgende:
follow me follow mehihihihi why dont you follow me yeaheah
welk dingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan ook loopjes maken op m'n ding
ja zo'n 40-45 minutenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
alvast oefenen voordat hij op 3/4 maart op jaarbeurs speelt toch
jeetje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:46 schreef suzi1 het volgende:
ja en neussprays
morgen onstekingsremmers halen en dan denk ook AB kuur
Pruts zequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind helemaal mooi maar ik ga zelf even prutsen
nice!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Pruts ze
Ik ben m'n nieuwe speakertjes aan het testenbuurman kan slapen voorlopig wel vergeten
Waar is Kirby?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
gezellig publiek gemaakt op de dansvloer![]()
[ afbeelding ]
Zo nutteloos maar toch geinigquote:
Nou mooi toch als donker is en je al die lichtjes zietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zo nutteloos maar toch geinignu beetje met die effectjes aan het spelen.
Ja lichtjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou mooi toch als donker is en je al die lichtjes ziet
Dan maak ik kerst thema enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
gezellig zo in de donkere dagen engie!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dan maak ik kerst thema enzodat ze meedoen met de lampjes uit de kerstboom
sowieso! goedzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:13 schreef engine het volgende:
En de laptop in zo'n houder....merkte dat ik heel erg voorover gebogen zat....dit is beter denk ik
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Had een van de action, maar dat was troep bleef niet eens recht op staan..
Geen ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat deze dan wel 10 x beter is
https://www.coolblue.nl/p(...)p-cooling-stand.html
Ah ok, dat is wel handig idd..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ideeik heb zonder koeling maar het is wel een stevig ding. Kan ik de laptop ook wat omhoog zetten...staat ie beetje gelijk met het andere scherm.
https://www.coolblue.nl/p(...)01-laptop-stand.html
Hee DJquote:
Als ik het zo bekijk moet je ze allemaal even kort aangeraakt hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ja aan knopjes draaien moet ik nog beter leren
Soms moet iemand even gewoon even zeggen waar je op moet klikken...ik kreeg alleen maar .mp4 bestanden maar de oplossing is zo simpelquote:
Welke?quote:
Het maakt uiteindelijk weinig verschil...gisteren vier van die kleine zakjes leeg gegetenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt uiteindelijk weinig verschil...gisteren vier van die kleine zakjes leeg gegeten
nouja niks...heb een stokbrood en nog wat dingenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
nouja niks...heb een stokbrood en nog wat dingenmaak je geen zorgen
Leeg...vaak leeg...heb meestal weinig op voorraad.quote:
Daarom doe ik dat dus niet meer. Moet wel een paar keer per week naar de supermarkt maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb niet echt voorraad...als iets op is haal ik nieuw.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef suzi1 het volgende:
hier was het altijd allemaal overvol. dan kon je gaan weggooien
Ja dat heb ik niet echt. Hier zit wel een kleine supermarkt maar is duur en weinig keuze. Dat is meer als ik iets vergeten ben dat ik het daar nog even haal.quote:
Heel ver weg, zodat je niks meer paktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb ik nu gedaan en de sjip weggelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aawhquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:12 schreef suzi1 het volgende:
heb ze tijdens jouw life set op schootgehad'
ah hij doet ook op facebookquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:07 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft 4 kijkers op FB. denk ik, zie een oogje met een 4 erin. maar wel veel likes
Ik krijg soms een melding van youtube maar soms ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:10 schreef suzi1 het volgende:
ja anders had ik het niet geweten hhaa. ik ga sochtends altijd een paar sites na en fb staat daar ook tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |