Wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp even niets meer van Babette.
Zijzelf ook niet omdat ze zoveel praat en daardoor doordraaitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp even niets meer van Babette.
Dat gedonder met Nadirquote:
hekel aan mensen die denken anderen de waarheid te moeten vertellen maar hun eigen shit niet eens voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
WTF![]()
![]()
Kneuzen
[ afbeelding ]
Babette had zo'n grote mond over Nadir .. zou me niets verbazen als ze Wendy een mes in de rug steekt /gaat steken. Babette is zo labiel als de neten : heimwee naar Mestreech .. loopt al vanaf het begin te janken omdat ze heimwee heeft. Waarom ga je dan in zo'n spel zitten.
Erger vind ik dat ze bepaalde mensen nu ineens in twijfel gaat trekken en anderen ophemelt
Ik heb vandaag niet veel mee gekregen, behalve het nieuwe kapsel van Janet, maar ik begrijp het nu een beetje van puzzquote:
babette moet lekker op een terrasje gaan zitten mensen kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
Babette droomt van een show zoals Dr Phil of Catherine Keyl iedere namiddag geloof me nou maar
dat will zij toch ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want dan is ze straks niet meer op televisie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
Isaac is niet eens bezig met het spel![]()
Lijkt wel Loenatik.quote:
Mooi op tijd voor carnaval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Babs is blijkbaar uitgespeelt daar, niets meer te winnen, die aandachthoer heeft alle bewoners al afgezogen en dat geeft geen voldoening meer
Tijd dat ook zij snel oprot
Dit dacht ik vanmiddag ook toen ik het kapsel van Janet zagquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit dacht ik vanmiddag ook toen ik het kapsel van Janet zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |