Niets mee doen. Op Instagram barst het ook van de betweters. Trainers die elkaar wegzetten als nitwit of oetlul die niet weet waar die het over heeft.quote:Op internet
Hmmm, bij mij heeft cafeïne geen effect. Kan zo koffie drinken en dan slapen. Zal mn trainer eens vragen of ik eens van haar kan vragen. Is dat iets wat meteen werkt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben geen vrouw. Maar dat doet er van de rest ook niet uit voor het antwoord. Aangezien pre workout en creatine voor man en vrouw het zelfde doet.
preworkout moet je gewoon proberen of het iets voor jou is. Het is een hele hoop caffeine. En je merkt zeker het verschil. Of het wat voor jou is moet je proberen. Ik krijg zelfs tintelingen in mijn handen er van. Maar vind het gevoel wel fijn.
creatine is de meest onderzochte en bewezen dat het werkt vorm van supplementen die er is.
En ja creatine zorgt er voor dat je meer vocht vasthoud.
En ja het helpt met spieropbouw. Maar het is ook geen machisch middel dat je opeens super grote verschillen zal merken op korte termijn. Maar het is zo goedkoop dat het eigenlijk ook geen kwaad kan om te doen.
Spieropbouw van een man en vrouw werkt toch anders juist? Ik vraag mij af wat mensen daar nu eigk van merken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben geen vrouw. Maar dat doet er van de rest ook niet uit voor het antwoord. Aangezien pre workout en creatine voor man en vrouw het zelfde doet.
preworkout moet je gewoon proberen of het iets voor jou is. Het is een hele hoop caffeine. En je merkt zeker het verschil. Of het wat voor jou is moet je proberen. Ik krijg zelfs tintelingen in mijn handen er van. Maar vind het gevoel wel fijn.
creatine is de meest onderzochte en bewezen dat het werkt vorm van supplementen die er is.
En ja creatine zorgt er voor dat je meer vocht vasthoud.
En ja het helpt met spieropbouw. Maar het is ook geen machisch middel dat je opeens super grote verschillen zal merken op korte termijn. Maar het is zo goedkoop dat het eigenlijk ook geen kwaad kan om te doen.
Voor creatine is bewijs, een preworkout niet. Maar was benieuwd naar ervaringen qua vocht vasthouden, want dat voelt pijnlijk aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niets mee doen. Op Instagram barst het ook van de betweters. Trainers die elkaar wegzetten als nitwit of oetlul die niet weet waar die het over heeft.
Doe gewoon waar jij je goed bij voelt en prettig vindt. Het is immers jouw lichaam en alleen jij weet wat goed voelt voor jouw lichaam. Probeer een pre-work out en creatine en kijk hoe dat voelt. Bevalt het ga je door, bevalt het niet dan stop je.
Het is wel even nog een heel stuk sterker dan koffie. Duurt 10/15 min en dan voel je het. Ik zou het gewoon een keer proberen. Dan merk je snel genoeg of je het wat vind of niet. Of gewoon niet doen. Want echt geweldig is het ook niet qua stoffen die je naar binnen gooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij heeft cafeïne geen effect. Kan zo koffie drinken en dan slapen. Zal mn trainer eens vragen of ik eens van haar kan vragen. Is dat iets wat meteen werkt?
[..]
Spieropbouw van een man en vrouw werkt toch anders juist? Ik vraag mij af wat mensen daar nu eigk van merken.
Ik heb sws elite spieren, daar niet van.
[..]
Voor creatine is bewijs, een preworkout niet. Maar was benieuwd naar ervaringen qua vocht vasthouden, want dat voelt pijnlijk aan
Je gaat niet ineens dubbel zoveel kunnen met creatine. Als jet het consequent gebruikt en consequent traint dan ga je wel wat voordelen hebben, maar afhankelijk van je training of het merkbaar gaat zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef Rupibma het volgende:
Kon je met creatine wel meer doen in je trainingen?
Ik heb het besteld. Om eerlijk te zijn sport ik al als een malle. Ik train heel zwaar. Maarrrrrr, alleen met mn PT lukt dat. Alleen durf ik minder. Dacht misschien geeft die preworkout net ff een kick.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat niet ineens dubbel zoveel kunnen met creatine. Als jet het consequent gebruikt en consequent traint dan ga je wel wat voordelen hebben, maar afhankelijk van je training of het merkbaar gaat zijn.
Thanks, top dit. Ik ben eigenlijk vegetarisch etende en eet sinds kort soms wat kip, die eerste zinnen hebben mij wel overgehaald!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:55 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb hier even een linkje voor je TS, hier staat wat meer uitleg over creatine.
haha ja. Zei toch dat het iets sterker is dan koffiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:04 schreef Rupibma het volgende:
Preworkout ingenomen via mn PT. Tyfes, bij lunges lag mijn hartslag op 167 en zweet mij rot. Ben wel wakker 🤣 Mooi spul.
Ik denk dat ik dit spul alleen neem op de dagen dat ik menstrueer of slaaptekort heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha ja. Zei toch dat het iets sterker is dan koffie
Yoooo daar kreeg ik hartkloppingen van 🤣quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Is dat pre workout net zoiets als stackers? Had ik ooit voor de lol 1x ingenomen. Dat was 1x nooit meer![]()
(Ex deed aan fitness, kickboksen etc en gebruikte dat spul)
Als dit je doel is kun je ook met speed toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb het besteld. Om eerlijk te zijn sport ik al als een malle. Ik train heel zwaar. Maarrrrrr, alleen met mn PT lukt dat. Alleen durf ik minder. Dacht misschien geeft die preworkout net ff een kick.
Heb ze besteld. We gaan zien wat het doet. Als ik nog zwaarder zou trainen dan nu ga ik wel versteld staan 😅
Die wou ik net voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Is dat pre workout net zoiets als stackers? Had ik ooit voor de lol 1x ingenomen. Dat was 1x nooit meer![]()
(Ex deed aan fitness, kickboksen etc en gebruikte dat spul)
Heb je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als dit je doel is kun je ook met speed toe.
Hallo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:56 schreef Rupibma het volgende:
Dag,
Zijn hier vrouwen die creatine gebruiken? Zo ja, heb je verschil kunnen waarnemen in je spiervorming, maar bijv ook het vasthouden van vocht?
Daarnaast adviseert mijn trainer mij een preworkout te nemen om net even wat harder te kunnen gaan. Wat zijn daar de ervaringen mee? Op internet lees ik zowel: 'nutteloos' als 'ja doen'.
of omdat je meer vocht vasthoud door de creatine. En dus zwaarder bent. Stop je er mee. Laat je weer meer water los en ben je zo weer wat gewicht kwijt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:13 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben sinds een maandje ongeveer begonnen met creatine. Ik werk nog weinig van spiervorming maar dat had ik ook niet verwacht. Wel ben ik ietsjes aangekomen, maar dat kan ook zijn omdat ik nogal meer snack momenteel
Mijn pot heeft nog 80+ porties, we gaan het meemakenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
of omdat je meer vocht vasthoud door de creatine. En dus zwaarder bent. Stop je er mee. Laat je weer meer water los en ben je zo weer wat gewicht kwijt.
Heb je wel die opbouw fase gedaan? Dan doe je geloof ik de eerste week 20 gram per dag. En daarna 5 per dag.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:19 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
Mijn pot heeft nog 80+ porties, we gaan het meemaken
Over die opbouwfase verschillende meningen ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je wel die opbouw fase gedaan? Dan doe je geloof ik de eerste week 20 gram per dag. En daarna 5 per dag.
Zo iets. Zoek het wel ff op want dit is uit mijn hoofd dus kan er ook naast zitten
Maar ze adviseren een opbouwfase om je lichaam er gewent aan te laten raken. Van de rest merkte ik er qua sterker zijn weinig van. Moest vooral veel te vaak plassenLeek na een tijdje wel wat groter. Het is alleen zo lastig te beoordelen waar dat precies vandaan komt
20 gram? Jezus. Hoe overleef je dat?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier gebruik ik PW op zijn tijd.
Ik merk echt wel dat ik goed kan doorpakken tijdens een training, dus ik gebruik graag indien het kan.
Vooral ter vergroting van mijn uithoudingsvermogen. Ik heb appel of cola smaak. Ik ben begonnen met 20 gram op circa 600ml water, hij kickt goed binnen iig.![]()
Ik neem het 15 tot 30 minuten voordat ik ga trainen
Verstand op 0 en gaan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:41 schreef Rupibma het volgende:
[..]
20 gram? Jezus. Hoe overleef je dat?
Ik heb vandaag maar 6gr gedaan, was nog menstruerende en wat moe. Ik weet niet of het hielp, want ik dacht dat ik doodging vandaag. Heb wel PR's gehaald met Hip Thrust en Seated Leg press, maar denk dat dat niet door de pre komt, bedoel 370 en nu 380 komt vast door mijn eigen energielevel.
Zal morgenochtend eens meer doen, moet om 6 uur trainen. Als ik dan energie voel is dat door dat.
Maar als je steeds pre gebruikt kan je toch niet meer zonder?
Nee, ik had al meerdere keren gelezen dat dat niet nodig was dus dat doe ik ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over die opbouwfase verschillende meningen ook.
Creatine is ook geen wondermiddel. Consequente training blijf je toch nodig hebben.
Ik doe nu kracht. Mijn lichaam gaat goed op heel zwaar trainen, veel kilo's. Ik worstel juist met licht gewicht en veel herhalingen 😆 HEL is dat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Verstand op 0 en gaan?
Ondanks de enorme caffeine-kick, ga ik er dan vol voor. Welke training doe je? Ik train momenteel kracht en veel vanuit eigen vermogen/houding. Dan vindt ik een extra zetje wel prettig. Ik kan ook gerust zonder hoor, dan tik ik maar een fles extra water achterover.![]()
Stackers is toch een afslankmiddel, en geen oppepmiddel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die wou ik net voorstellen
Stackers4 werken geweldig als pre workout 😀
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |