Ik heb dat als ik zo'n flesje spa drink. Eerst blend ik hem heel goed, met water en al, maar als ik heb dan weggewerkt heb ben ik misselijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Beste mensen,
De laatste tijd ga ik steeds minder goed op spa rood. Na 1 glas drinken voelt het alsof ik de volgende dag 6 spa rood flessen heb gedronken. Ik word er ook niet meer zo vrolijk van als eerst en de smaak vind ik ook steeds viezer worden. Spa blauw vind ik wel plotseling een stuk beter te verdragen dan spa rood.
Ik vind het jammer dat ik telkens moet afzien van spa rood omdat ik bang ben dat ik daarna ziek word.
Waar kan dit toch aan liggen?
Dat is het koolzuur dat niet snel wordt verwerkt. Je kan ook Spa groen proberen. Dat is met wat minder koolzuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Beste mensen,
De laatste tijd ga ik steeds minder goed op spa rood. Na 1 glas drinken voelt het alsof ik de volgende dag 6 spa rood flessen heb gedronken. Ik word er ook niet meer zo vrolijk van als eerst en de smaak vind ik ook steeds viezer worden. Spa blauw vind ik wel plotseling een stuk beter te verdragen dan spa rood.
Ik vind het jammer dat ik telkens moet afzien van spa rood omdat ik bang ben dat ik daarna ziek word.
Waar kan dit toch aan liggen?
quote:
Pies Patries?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik paay er wat pis bij om het zachter te maken.
Lekker laten gaan danquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker warm toch!! Smaakt beetje zoutig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |