Zou de opmerking zelf ook niet gemaakt hebben en een andere leuke afslag hebben genomenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Het is al uitgesproken dus moet ze er nu nog uren in blijven hangen?
Misschien ook wel omdat ze niets toevoegt en het amper nut heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila is ook amper op de streams te zien
of die niet al lang een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Alsof er zoveel scholieren dit programma op streams kijken en gaan "napraten" op school
Ik ben het met je eens. Ik had van haar wel meer verwacht ,maar het is drie keer nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze niets toevoegt en het amper nut heeft
En zelfs die keren dat ze er wel "is" vind ik er totaal niets aanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik had van haar wel meer verwacht ,maar het is drie keer niets
nu klinkt het nog smerigerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Alicia doen weer hun oom/nichtje ding..
Het was een toneelstukje. Afgesproken met ima.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey had zo'n opmerking gewoon nooit moeten maken dus fout zit hij zeker wel
Wat een onzin.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey had zo'n opmerking gewoon nooit moeten maken dus fout zit hij zeker wel
misschien komt hij oprechter over dan de gymjuf?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Erik nu een betere spelleider dan Bern?
En toch denk ik dat Babette wel gelijk heeft en GertJan een beetje moet uitkijken. Kan wel zo laconiek er over doen maar toch klopt er iets nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Alicia doen weer hun oom/nichtje ding..
Jeffrey maakte diezelfde opmerking als eens eerder tegen KimD toen ze The Roast besprakenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was een toneelstukje. Afgesproken met ima.
Ze hadden misschien Leila moeten inlichten. Daar had hij niet aan gedacht zei die.
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Erik nu een betere spelleider dan Bern?
Logischquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey maakte diezelfde opmerking als eens eerder tegen KimD toen ze The Roast bespraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |