Wat een aanstelsterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila pislink over het vluchten .. 'Ik sla je in je gezicht .. met je vluchten...'
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila pislink over het vluchten .. 'Ik sla je in je gezicht .. met je vluchten...'
hoezo dan? hij zei toch; je hebt ervaring met vluchten dus misschien kan je die expertise gebruiken morgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het was ook wel een onhandige uitspraak.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze moeten wel in onderbroek
wegen zo is en verschill van 2 kilo
ja en neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... ik vond de uitspraak over het vluchten ook over het randje.
Een bewuste, en hij zei vanmiďag nog wel dat zijn socalial scills geweldig waren🙃quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het was ook wel een onhandige uitspraak.
Ach, het is bedoeling elkaar verbaal te raken, en Jeff deed een pogingquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... ik vond de uitspraak over het vluchten ook over het randje.
Ik snap het ook niet, je moet het zien als een roast.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo dan? hij zei toch; je hebt ervaring met vluchten dus misschien kan je die expertise gebruiken morgen?
Dat vind ik wat apart. Dat hij het van te voren bedacht heeft. Erg domme uitspraak, zeker als je het van te voren bedenkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een bewuste, en hij zei vanmiďag nog wel dat zijn socalial scills geweldig waren🙃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |