Als die daar in burkha ringmeisje willen zijn dan heeft hij nog zijn klep te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hallo het zijn “ringmeisjes”.. heb je wel eens een boxpartij gezien? xD
Zijn manier van praten is altijd dwingend .. en dat was hier ook zeker het geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven
Hij zegt dat zonder jasje beter staat. Het is ringmeisje, geen ringdirecteur
D, wil hem vast met liefde aanpassenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag.
[..]
Dat had ik gedaan maar dat lukte niet, je was me voor. Maar is oke hoor. Geeft niets.
Ik walg daar dan ook altijd vanquote:
zoe en Djediquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
oh dat riep marciano wel :x
Waarin?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
D, wil hem vast met liefde aanpassen
en wat is haar functie wel dan precies xDquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe en Djedi
want Mexx en Kim wilden niet
alarm??quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
en wat is haar functie wel dan precies xD
*gaat aanpassen in 'PIngu???'quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
PIngu???
die had tenslotte Lapo
als je met leuk slang achterbaks mannetje bedoeltquote:
slaat ook nergens opquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Jasper, je hebt 3 partijen, hoe denk je dat je dat gaat doen?
Jasper : Ja ... niet ...
Ja, preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je met leuk slang achterbaks mannetje bedoelt
Ik ben gewoon niet zo snel.. maar het is goed. Ik ga niet huilen zoals Nadir.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
D, wil hem vast met liefde aanpassen
tenslotte had jij LP
maar duurde langer dan 2 min vandaar
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo snel.. maar het is goed. Ik ga niet huilen zoals Nadir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |