abonnement Unibet Coolblue
pi_206467981
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!





twitter


Ik sta niet achter deze meems.
pi_206468035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definieer vals negatief maar eens
(subjectief). En kom maar door met die statistieken..

PCR test met hoge CT waarde krijg je een positieve uitslag terug, maar het aantal virusdeeltjes is nagenoeg niet hoog genoeg om een ander te besmetten, als je dan ook geen symptomen hebt, ben je dan geen vals positieve dan?

En meet die test 100% accuraat?
Vals negatief is een uitslag waarin je negatief test voor bijvoorbeeld de rona, maar het wel hebt.

Had begin deze maand 2 dagen koorts en algehele malaise met een negatieve test. Op dag 3 was het allemaal een stuk minder, maar begon het kuchen en toen was hij positief. Vanwege een bange vriend een week later weer zo'n staaf m'n neus ingedaan en die was nog steeds positief, maar zonder klachten. Dat is een voorbeeld van een vals positieve uitslag, maar het RIVM waarschuwt daar ook zelf voor op hun website.
pi_206468069
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:54 schreef Kerel1973 het volgende:
Je moet helemaal niet ziek zijn.
Jawel
quote:
En een onbenullige vaccinatiestatus bestaat niet.
Jawel
quote:
Maar dan moet je wel willen inzien wat een vaccinatie is en waarom je een bepaald percentage moet hebben voordat het werkt...
Raar verhaal, gaat weer helemaal nergens over, flauwe hint naar een wetenschappelijk thema als groepsimmuniteit hier wat totaal niet van toepassing is op covid danwel het vaccin "tegen (want zo werkzaam is het niet) covid.

quote:
Vroeger mochten kinderdagopvangen niet ingeente kinderen weigeren. En waarom? Omdat 1 niet ingeent kind al de hele werking van vaccinatie kon kapot maken..
Neen, omdat sommigen nog geen vaccinatie gehad hebben en daardoor risico liepen van een ziekte die wél erg was.
quote:
Je hebt namelijk weigeraars en mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen. Vanwege ziekte.. Die laatste groep mag je niet weigeren, weigeraars wel.

Zij die zich niet gedragen naar hoe jij wilt dat zij zich gedragen moeten hun vrijheid van jou opofferen. Guess what, stik er in? Antiliberaal totalitair anti fundamentele vrijheden en grondwettelijk gedachtegoed is dat.

quote:
Je laatste zin is overigens lachwekkend.. Dat is discriminatie op iets waar je niks aan kan doen. Vaccinatieweigeraars kunnen er wel wat aan doen..

Doei
Ja het is lachwekkend inderdaad, dat jij een groep weg wilt zetten op iets onbenulligs als vaccinatiestatus, zoals een fatsoenlijk mens begrijpt dat mensen uitsluiten vanwege pigment in de huid volstrekt idioot is.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie dat toch anders hoor. Als je toen je gezond was geen pfizer wilde hebben, want zooi, dan ga je toch juist op je kwetsbaarste moment niet aan een pfiser adem machine hangen met pfizer bloedverdunners en moderna antibiotica enz enz?
Want zij maken geen spul dat je leven kan redden? Waar heb je het over joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206468090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb al vaker gezegd, ze mogen mijn bed houden, als ik ervoor zou kunnen tekenen zou ik het meteen doen. Eigenlijk zou je dan ook korting moeten krijgen op je ziektekostenverzekering, ook voor het afzien van de spuitjes. Dat ongevaccineerden massaal ziek zouden worden en iedereen zouden besmetten is allang achterhaald, was niet meer dan een glad verkooppraatje en ophitserij van HdJ.
Ik ga hier niet mee akkoord, en doktoren hebben een eed afgelegd dus die óók niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206468115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar dat betekent niet dat een dansleraar zijn mening over vaccinaties net zo serieus genomen moet worden als die van een professor. Dat twee kanten verhaal is een drogreden van mensen die weten dat hun mening niet zo belangrijk is, maar daar niet tegen kunnen en daarom maar emotionele manipulatie toepassen.
1. Ik denk dat we beide wel kunnen vaststellen dat Willem Engel knettertje gek is.

2. Als we het puur over credentials gaan hebben gaat een bio-farmaceutisch opgeleid persoon dat binnen een PhD bezig was met aerosolen een zwaarder wegende stem hebben dan een andere leek.

En de kundigheid m.b.t. statistiek valt van onze virologen meer dan tegen, het is ronduit beschamend zelfs.
Laat ze zich bezighouden met hun microscoopjes, maar niet met efficacy van vaccinaties en statistisch onderzoek svp. En daaropvolgend is het dus ook niet handig om ze een grote rol te geven in een OMT.

De enige die zich wél wetenschappelijk uitte binnen het hele OMT, en dat is een onpopulaire mening hier, was Mr van Dissel.


Anyhow, heel verhaal, maar ik maak hem even simpel:
Waarom moeten we een economie professor serieus nemen over quantum mechanica?

En zaken die ons landsbeleid aangaan behoren te worden afgewogen door onze politici. Het OMT heeft geen mandaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206468426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Definieer vals negatief maar eens (subjectief). En kom maar door met die statistieken..

PCR test met hoge CT waarde krijg je een positieve uitslag terug, maar het aantal virusdeeltjes is nagenoeg niet hoog genoeg om een ander te besmetten, als je dan ook geen symptomen hebt, ben je dan geen vals positieve dan?

En meet die test 100% accuraat?
Positief of negatief getest maakt he-le-maal geen ene reet uit.
Er zijn zieke mensen (met alle new flu symptomen) die negatief getest zijn en dan ook mensen zonder symptomen die positief getest zijn.
Slaat gewoon nergens op.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:08:08 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206468747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:00 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat een vervelende manier van 'discussiëren' heb jij zeg. Bah.
[/quote]

Een zogenaamde 'freshman', ik heb het idee dat we die gast vaker hebben gezien :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206468785
Wat een nutteloze energieverspilling in deze draad. Kan echt niet meer in deze barre tijden hoor. Schande! ;)
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 19:43:22 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206469395
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ga je weer om een ban vragen, net als eerder?

Alleen vanwege mijn linkse mening betreffende corona en het totaal niet geloven in wat voor complotten dan ook?
Maar niet in complotten gelovende ga je lekker tussen de wappies en Mongolen om je heen slaan. Je komt super gefrustreerd over, mag je niet neuken ofzo want kereltje wat kom je over als een sneu figuur.
[/quote]

Laat je nou niet uit de tent lokken :) Dat is juist wat hij wil.
Lach met een schone bips
  donderdag 27 oktober 2022 @ 19:43:50 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206469404
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Goede tip inderdaad. Laat die freshman maar in zijn sop gaar koken ;)
Nou, maar is er geen mod aanwezig ofzo?
To BG or not to BG!
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 19:44:50 #11
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206469426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nou, maar is er geen mod aanwezig ofzo?
Die zitten net als ik ons aller fantastische PSV te kijken natuurlijk _O_
Lach met een schone bips
pi_206469470
He is baaaaaaack *O*

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206469495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die zitten net als ik ons aller fantastische PSV te kijken natuurlijk _O_
Ga je nog scoren of wat?
Verveel me dood, vreselijke zaadpot tot nu toe
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 19:48:28 #14
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206469515
quote:
16s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ga je nog scoren of wat?
Verveel me dood, vreselijke zaadpot tot nu toe
:X
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 oktober 2022 @ 19:51:13 #15
485843 crew  Jippie
pi_206469563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:26 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Knipperdeknipknipknip

Maar goed, mongolen die denken dat hun vrijheid alles bepalend is en die niet snappen wat een samenLEVING is en inhoudt daarmee is het kwaad kersen eten.

Want zij maken geen spul dat je leven kan redden? Waar heb je het over joh.

[/quote]

Zou je even normaal kunnen meeposten? Persoonlijke aanvallen zijn op heel FOK! niet toegestaan dus hier ook niet :R

[ Bericht 40% gewijzigd door Jippie op 27-10-2022 20:11:18 ]
pi_206469722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:X
He-he eindelijk zeg

En nu meteen voor de 2e :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 20:01:34 #17
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206469760
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
He-he eindelijk zeg

En nu meteen voor de 2e :D
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy B:)B
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 oktober 2022 @ 20:02:44 #19
485843 crew  Jippie
pi_206469782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Voor mij is het een beetje wat anderen hebben als ze kijken naar een ongeluk..
[..]
Wat een dom plaatje...

Tevens is het zo dat jullie vaker en meer op dit forum ronddolen dan ik. Dus dan zijn jullie die vent, ik niet.. Maar goed, dat snap je alleen als je logica hebt..

Geen persoonlijke aanvallen graag.
pi_206469783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy B:)B
Veerman w/

Bij Heerenveen was hij goed maar een slecht karakter, en bij PSV heeft hij zich echt als een teamspeler geprofileerd.
pi_206469796
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Geen persoonlijke aanvallen graag.
En dat zeg je niet van het plaatje van Ali-boo? Dat is pas een persoonlijke aanval..
Hypocriet
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 oktober 2022 @ 20:04:45 #22
485843 crew  Jippie
pi_206469823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:03 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
En dat zeg je niet van het plaatje van Ali-boo? Dat is pas een persoonlijke aanval..
Hypocriet
Voel je je aangesproken door het plaatje van Ali? , ik zie nergens dat het plaatje op jou slaat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 oktober 2022 @ 20:08:11 #23
485843 crew  Jippie
pi_206469928
Wat een afgekeurde goals -O-
pi_206469986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy B:)B
En daar is de 2-0 *O* _O_

Er zit meer in vandaag , zou me niet verbazen als de 3e nog erin vliegt

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy B:)B
Precies wtf is Arsenal nou
Sturm Gratz daarintegewn :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 20:11:31 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206470002
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef Jippie het volgende:
Wat een afgekeurde goals -O-
Scheelt steeds vrij weinig, maar met een 2-0 kan ik ook leven :D
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')