quote:Ben ik van mening dat alle Nederlandse gemeenten een Annie-standbeeld moeten.
Op zondag 10 maart 2002 16:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ze heeft altijd hier bij mij op t dorp gewoont, en nu hebben wij lekker een dikkertjedap standbeeld
quote:Ik ben er niet mee opgegroeid.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is er niet mee opgegroeid?
quote:Echt waar niet? Da's wel erg...
Op vrijdag 7 februari 2003 18:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben er niet mee opgegroeid.
Maar het valt me hier tegen hoor... Weinig Annie-fans.
mjwa, me oduers propten roald dahl in de boekenkast...en de kleine kapitein.....annie was onderschoven kindje
quote:he ik vond een boek van roald dahl echt geweldig, maar ben de titel kwijt...we hebbe nu wel een keichique annie-kalender in de wc hangen
Op vrijdag 7 februari 2003 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roald Dahl vond ik ook heel erg leuk. En ik las altijd de Vijf (mijn favoriete boekenreeks als kind, leuke detecitives). Vond ik ook geweldig. Maar Annie, tja... Ik weet zeker dat ik eventuele kinderen Annie ga voorlezen.
quote:un puk van de pettenflat kalender....mjwa geen ANNIE-kalender maar een personagevananniekalender
Op vrijdag 7 februari 2003 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een Annie-kalender? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ben benieuwd wanneer de annie-kalender komt
quote:egwel
Op vrijdag 7 februari 2003 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond ook altijd dat de tekeningen van Fiep goed bij de verhalen pasten. Het klopte precies!
sommige personages en figuren op die kalender maken me echt aant lachen, bijvoorbeeld een grote vogel die ogen en die blik in die ogen, echt geweldig!
quote:Mijn liefde voor boeken is me niet opgedrongen.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:Echt waar niet? Da's wel erg...
Mijn liefde voor boeken is me trouwens ook niet opgedrongen, maar ik ben mijn ouders wel dankbaar voor alle boeken die ze voor me kochten en de keren dat ze me hebben voorgelezen.
quote:Prrr.. Talieloe!
Op vrijdag 7 februari 2003 21:54 schreef Jerruh het volgende:sommige personages en figuren op die kalender maken me echt aant lachen, bijvoorbeeld een grote vogel
die ogen en die blik in die ogen, echt geweldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |