@Schakeltopia Joehoeee!!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Nog even wachten op Schakeltje en het feest is compleet
Net op tijd, want zie dat de gewone kaartjes al uitverkocht zijnquote:
hema goes likequote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan echt niet wachten heb er zo zin in![]()
![]()
Hiero!quote:
@suzi1 weet je te vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wie weet kom ik met mijn smoel op 1 van die live sets
Helloquote:
Ik kijk nooit naar het dartenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hello![]()
Ook zo'n zin in het EK darts?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het darten![]()
* Mrsloveable vindt dat stiekem heel erg saai
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het darten![]()
* Mrsloveable vindt dat stiekem heel erg saai
Darts heeft altijd goede gifjesquote:
Scherm erbij kopen dan maarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Arsenal is ook bezig nu maar ik kom schermen te kort
Daar heb ik wel al over zitten denken jaquote:
GENOTquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks ziet zn kamer eruit als de tv afdeling van de mediamarkt
Jaa haha of zoals bij zo'n tv programma achter de schermenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
straks ziet zn kamer eruit als de tv afdeling van de mediamarkt
Zo'n regiekamer jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa haha of zoals bij zo'n tv programma achter de schermen
doe even type nummer van je laptopquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik wel al over zitten denken ja
Maar ik twijfel nog...misschien dat @:schakeltopia dit wel weet....mijn laptop heeft 1 hdmi ingang....is er een manier om er toch twee schermen aan te hangen?
Asusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe even type nummer van je laptop
Moet je al zoiets kopen https://www.bol.com/nl/nl(...)4_26.29.ProductImagequote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik wel al over zitten denken ja
Maar ik twijfel nog...misschien dat @:schakeltopia dit wel weet....mijn laptop heeft 1 hdmi ingang....is er een manier om er toch twee schermen aan te hangen?
Asus Vivobookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zelf de mogelijkheid om ook via usb-c dongel een scherm aan te sluiten, dus ik kan 1op de hdmi van de laptop en 1 scherm op de usb-c dongel doen. maar dat moet je laptop dan wel ondersteunen. en je moet zo'n dongle hebben
Gewoon even google om raar vragenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk die mrsloveable is even de nerd uithangen
En ik maar zoeken op die fotoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
alleen zit er geen video uitgang op die dongel mrsloveable
Oh die heb je dus wel nodig ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
alleen zit er geen video uitgang op die dongel mrsloveable
GOEDEMIDDAGquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er nu, maar geen zin om te typen
quote:
spraakprogramma gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef suzi1 het volgende:
ik ben er nu, maar geen zin om te typen
asus vivobook x515jab x515jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
https://www.asus.com/support/FAQ/1042843`
ja beetje meer
quote:
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat bevallenquote:
is toch een echt ding? in de zin van iets fysieks. hoeveel kost die?quote:
precies dat!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Ach maakt niet uit toch....gewoon lekker klooien
goedkoper als een pioneerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch een echt ding? in de zin van iets fysieks. hoeveel kost die?
LUL is lachebekje in de twitch sjetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
vraag me af wat bij hullie dan lul betekend
Nouja toch bedanktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
kan zo snel niet vinden @:engine
Oh die heb ik dan nog niet gevondenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij heb je wel een usb-c poort, maar kan niet vinden of er ook video over kan
ja merk je snel genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Denk dat ik gewoon zo'n ding bestel en probeer en werkt het niet dan gaat ie terug
Ik verwacht het wel eigenlijk maar inderdaad, morgen weet ik meer.quote:
Tot straksquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ga snel douchen voor het nacht is. tot erna
Niks meerquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:19 schreef suzi1 het volgende:
nou nu je het toch vraagt, dat lag net in de douche
zijn geen garpjes!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat van die webcam was garpje
toen ik op uitwisseling was, had er eentje een apple sticker op zijn acer geplaktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hoorde op joetoep al dat ik minder respect krijg omdat ik geen pioneer logo op m'n set heb staan. dus ik ga ook even stickers uit sjina bestellen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toen ik op uitwisseling was, had er eentje een apple sticker op zijn acer geplakt
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toen ik op uitwisseling was, had er eentje een apple sticker op zijn acer geplakt
Wekker gezetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
zondag ochtend als iedereen nog slaapt
dat is voor verkansie met bestiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nog potje geld van de boeking die niet door ging van de dazzler![]()
nee ik draai natuurlijk op een ekte pioneerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man, volgende week bied ik mijn dj set te koop aan @:hemarookworst
goeie prijs echt iets voor jou!
maar je moet leren op ouwe fiets hemaatjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ik draai natuurlijk op een ekte pioneer
ohquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
die zal wel aan het moederbord vastzitten he
hele dag draaien aan m'n draaischijfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
eindelijk kan je in vervolg iets invullen bij hobbies
Beetje wat Potatoe doet op vrijdagavondquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga gewoon jaar oefenen op 10 liedjes, en die kan dan perfect aan elkaar mixen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje wat Potatoe doet op vrijdagavond
dat is jammer manquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:24 schreef engine het volgende:
De usb c poort geeft toch geen beeldscherm door
Ja ach geen man overboord.quote:
Ja dat weet ik zelf dus ook nietquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb sterk het vermoeden dat ik die dj set terug ga sturen
Ah zo dat is dan beetje zonde. Ga je deze wel proberen of gewoon meteen retour?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kom er net achter dat voor paar tientjes meer eentje zonder softwre kan kopen van echt merk. en aangezien ik de software toch niet gebruik. met software is hij ineens 200 euro duurder. maar ik gebruik die software toch niet
ja daar twijfel ik nog beetje overquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat is dan beetje zonde. Ga je deze wel proberen of gewoon meteen retour?
Is het dan trouwens niet het makkelijkst om het pakketje niet aan te nemen? Ik had laatst iets besteld en daarna niet opgehaald....geld kwam automagisch terug.
Ik snapquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die kan dan eventueel in de toekomst wel met "ekte" software werken, en deze die ik nu krijg niet zegmaar
Zou het ook niet aankunnen om de doos dicht te laten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik nog beetje over
Nouja je hebt nog twee weken om te beslissenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ja is wel stom want ik heb dat ding dus gister wel gezien, maar toen was het icm software licentie, en dus buiten budget
mist ze likesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 ligt natuurlijk weer te slapen
Ga ik nu mosseltjes kokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |