Fruit is altijd goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarna wordt er verdacht veel fruit besteld.
zoiets ... als het al niet achter ligt .... voor bv Berend , want die moest vers fruit en groente.. Maar Wande de alles weter koopt alles in kant-en-klare zakjes want ze kan zelf niet kopen ... Dus er was nooit iets echt vers. Maar goed Wanda ligt er uit en vanaf nu wordt alles beterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wel in de aanbieding , want dit kan de Jumbo onmogelijk weer verkopen aan echte klantenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze willen de macht in handen houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:23 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik denk dat Isaac het wordt in december, daar is de groep te dom voor. Jij (Jasper) moet het in januari doen. Doorzetten! Ik zie alles in......
Waarom niet? Het meeste is gewoon in de groentenkisten blijven liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel in de aanbieding , want dit kan de Jumbo onmogelijk weer verkopen aan echte klanten
aanname neem ik aanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze willen de macht in handen houden
Ik denk dat Isaac slimme is dan Jasper en Jeffrey. ( en Jasoer zonder Jeffrey weinig vörsteldvin dit spel)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:23 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik denk dat Isaac het wordt in december, daar is de groep te dom voor. Jij (Jasper) moet het in januari doen. Doorzetten! Ik zie alles in......
Jasper is tot nu toe gewoon een aanhangsel van Jeff, loopt netjes in de pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac slimme is dan Jasper en Jeffrey. ( en Jasoer zonder Jeffrey weinig vörsteldvin dit spel)
Dat ben je al jaren tegen mij om eerlijk te zijn ... dus over en uit ..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent stomvervelend als ik het zeggen mag
off topic! Daar heb je toch zo'n hekel aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent stomvervelend als ik het zeggen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |